Viser resultater 1 til 5 av 5
    Guest

Standard Logger ikke på!

Nå er jeg passe forbannet på meg selv. Har klart å tulle det skikkelig til nå, siden jeg ikke kan logge på min Konto - "Chaos".
    Skulle bare endre noe på profilen, så kommer det opp noe med at jeg er inaktiv (så ikke helt hva som stod, men fikk med meg at det stod "inaktiv").
    prøver jeg da altså å logge på men det går ikke! Har prøvd å skifte passord flere ganger, men det fungerer ikke likevell. Noen som har opplevet det samme?

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard Logger ikke på!

Prøv med en annen nettleser, det kan muligens funke.
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Guest

Standard Logger ikke på!

Har faktisk gjort det.
    Har prøvd både Firefox og Explorer. Har til og med avinstalert firefox og instalert den igjen. Med en annen pc også. Men jeg tror jeg har gjort noe veldig rart, enten med passordet eller hva det nå enn kan være. Skulle ønske jeg ikke var cadet igjen :lol: .

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    967

Standard Logger ikke på!

Send en PM til en administrator. Jeg skifta mail-adressen min, og da måtte brukeren aktiveres på nytt. Kanskje det er noe i den duren du er kommet borti? :roll:

Guest

Standard Logger ikke på!

Ja, jeg får gjøre det jeg også.
    Jeg tror faktisk at jeg bare skifta mail-adressen min. Men det får jeg ta å fikse senere i dag. Er på jobb akkurat nå.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •