huuummm kan ikke si det går seint hos meg men jeg har da adsl. men den nr 3 tar meg til min konto så der er jeg enig
P.S Endre profil virker heller ikke hos meg
Hei,
Det er noen spørsmål jeg lurer litt på vedr. forumet.
1. Nye poster vises på NF's hovedside (som oransj), men når jeg trykker på forum linken er alle nye uleste poster ikke merket lengre (i forumet) ?
2. Er deg meg eller går det treigt å laste tråder ?? Jeg har for tiden bare ISDN, men på andre forum er raskere å laste eller registrere poster i ?
3. Avstemmingen på høyresiden , tar meg til min-konto ?
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
huuummm kan ikke si det går seint hos meg men jeg har da adsl. men den nr 3 tar meg til min konto så der er jeg enig
P.S Endre profil virker heller ikke hos meg
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
Får det snart jeg også (Tror jeghuuummm kan ikke si det går seint hos meg men jeg har da adsl)
Vel synest bare at NF går skikkelig treigt i forhold til begge edition forumene jeg er medlem på (Og jeg kjører ISDN på begge) ... Hva med nr 2 ?? er det bare noe jeg opplever
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
huumm kan ikke si jeg legger merke til noe der men jeg skal kikke godt etter.
Wain Filmforum er en fin plass
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
er medlem av 13 forum i alt, dette går ikke noe tregere en andre forum synes jeg (har ADSL)
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Svarer i litt omvendt rekkefølge her jeg...
3. Ja, den tar deg til din side, men stemmen din blir registrert. Skal se om jeg får rettet den til ikke å redirecte videre
2. Etter en liten test så synes jeg ikke dette går tregere enn andre fora jeg er medlem av. Men vi kan sikkert oppgradere linjene mot en liten *kremt* avgift av brukerne, noe jeg ikke tror blir så populært.
1. Dette fungerer på min profil, men jeg skal sjekke det nærmere.
-Kjetilr
ill pipe for beer!
Ok, det med hastigheten var bare en følelse, har ikke klokket det ... tar kansje helt feil .
Stemmen min ble kansje registrert men telleren telte ikke opp![]()
Når jeg klikker på "forum" linken er alle poster som er merket orange på forumlistingen, grå/hvit igjen .. så jeg ser da ikke nye poster lengerkan også være min profil
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Bokmerker