Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: Signatur

Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mandal
    Svar
    429

Standard Signatur

Sitat Opprinnelig postet av Chandler
    Sitat Opprinnelig postet av Toby
    En god leder har ikke flere goder enn sine undersåtter har :wink:
    Så med andre ord, det finnes ikke gode ledere? :P
    både ja og nei, jeg mener at en god leder skal leve på sine undersåtters nivå, dermed kan han/hun ta avgjørelser som er best for dem, og ikke best for seg selv.

Jeg gjør det litt dramatisk, vet det, tar ledere for store land eller organinsasjoner som eksempel, ikke lederne her på forumet, så det ble litt ut å kjøre.
    a ja, nei nei, verden er merkelig!

Cadet 4
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Froland
    Svar
    11

Standard Signatur

Det er forskjell på å være admin og å være regulær bruker... Sånn er det bare... Skal ikke admin (som er opphavet til siden) få lov til å gjøre som de vil?
    Fordi de som har det er moderatorer og admins, og vi har lov til ting dere andre ikke har lov til
    Svar til første sitat:
    Argumentasjonen din henger ikke på greip. La oss si at folka som vedtok grunnloven i 1814 dreit i den selv og bare busa fram som de ville. Folk klager på dem og de sier som du "skal ikke vi som er opphavet til loven få lov til å gjøre som vi vil? Det er ikke riktig, det er galt! Du gjør akkurat det samme selv. Vet du hva det kalles å si noe og å gjøre noe annet? Hykleri.

Svar til andre sitat:
    Ville du synes det var greit hvis andre lover gjaldt for statsministeren i Norge? Håper ikke det, men for meg virker det sånn.

Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mandal
    Svar
    429

Standard Signatur

Endelig noen som skjønner ting her

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    696

Standard Signatur

Sitat Opprinnelig postet av Jon Sondre
    Det er forskjell på å være admin og å være regulær bruker... Sånn er det bare... Skal ikke admin (som er opphavet til siden) få lov til å gjøre som de vil?
    Fordi de som har det er moderatorer og admins, og vi har lov til ting dere andre ikke har lov til
    Svar til første sitat:
    Argumentasjonen din henger ikke på greip. La oss si at folka som vedtok grunnloven i 1814 dreit i den selv og bare busa fram som de ville. Folk klager på dem og de sier som du "skal ikke vi som er opphavet til loven få lov til å gjøre som vi vil? Det er ikke riktig, det er galt! Du gjør akkurat det samme selv. Vet du hva det kalles å si noe og å gjøre noe annet? Hykleri.

Svar til andre sitat:
    Ville du synes det var greit hvis andre lover gjaldt for statsministeren i Norge? Håper ikke det, men for meg virker det sånn.
    Du kan ikke legge paralleller til politikk i ALLE sammenhenger :P

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Signatur

Sitat Opprinnelig postet av Jon Sondre
    Argumentasjonen din henger ikke på greip.
    Det er jo diktatur folkens. Kan dere absolutt ingenting om de forskjellige styreformene? Kanskje ikke argumentene når helt frem når de ikke vet nøyaktig hva de argumenterer for, men i et diktatur gjør diktatoren akkurat hva han vil. Hvorfor tror du vi har så mange asylsøkere i Norge?

Hvis folk ikke godtar diktaturet her, får de søke asyl et annet sted, eller prøve på væpna revolusjon!

Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mandal
    Svar
    429

Standard Signatur

heller væpna revolusjon enn diktatur :twisted: :twisted:

hehe, neida, men hadde jeg vært admin her, hadde jeg valgt å ha de samme godene som andre folk har, men det er opp til hvær enkelt person.

Husk på at folk ikke vil følge urettferdige diktatorer, eks: saddam hussain, mener ikke at dere kommer til å miste brukere på grunn av dette, men bare ha det i bakhodet er dere greie!

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Standard Signatur

Jeg tenkte jeg sku smøre meg ei brødskive med leverpostei jeg.

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •