Jeg tror du får gå tilbake til Exploder!
Jeg har ingen problemer med å vise noen websider.
Aaaaand, du bruker en BETA versjon av programmet. Jeg tror det er FireFox det er noe galt med. Ikke forumet. Men jeg kan ta feil...
Eg har no installert FireFox 1.5 Beta 1. Alle andre sider eg har prøvd so langt, visest heilt fint, men på NAF vert det nokre feil.
Her er eit screenshot, som viser kva slags feil det er.
Det er ingen feil på framsida, men i forumet er det alltid feil. Det litt forskjell på om det er forumside, tråd eller post, men feila kjem i dei same linjene alltid. Det som varierer er kva av dei linjene som inneheld feil.
På "New Topic"-sida, kjem det og feil på linje 365 og 366.
EDIT: og på bekreftelses-sida som kjem etter at ein har lagt inn ein ny post, kjem det feil på linje 641. Same feil, anna linje.
Om det hadde vore mogleg å fikse dette, hadde det vore fint.
Jeg tror du får gå tilbake til Exploder!
Jeg har ingen problemer med å vise noen websider.
Aaaaand, du bruker en BETA versjon av programmet. Jeg tror det er FireFox det er noe galt med. Ikke forumet. Men jeg kan ta feil...
Og, den same feilen var i den forrige stabile versjonen av FireFox (1.0.6), so at det er Beta-versjon har ingen ting å seie.
Men er einig i at det er eit eller anna med at FF ikkje klarer å lese/vise kjeldekoden til forumet, for eg hadde heller ingen problem i IE6.
Men om det går an å fikse, so er det vel ingenting i vegen med det? Det må no vere andre enn meg som nytter Firefox...
jeg bruker 1.0.6 og den fungerer prikkfritt hos meg...
Men står ikke BETA for uferdig/ feil i software ? :roll:
Jo, men eg hadde same problemet med 1.0.6....
Om du ikkje har problem, kan det vere problemet ligg hos meg. Får ta spørsmålet vidare til hw.no før Kyrre stenger tråden...
Det kan jo være at BETA'en ikke støtter php 8O
jeg aner ikke hvorfor den ikke skulle gjøre det men....
klikk på verktøy eller noe.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Jeg bruker selvsagt Firefox fordi jeg ikke vil bombarderes med spam og virus, og har ingen problemer med det. Derimot har jeg sett en annen Firefox-bruker jeg kjenner ha problemer med det. Forskjellige versjoner, antagelig?
url]www.myspace.com/superpygme[/url]
Som sagt, trur eg ikkje det har noko med at det er ein BETA-versjon å gjere, ettersom eg har akkurat same problem i den forrige stabile versjonen, 1.0.6.
Og ettersom det fungerer "prikkfritt" for vokteren, kan det hende feilen ligg hos meg, ikkje hos forumet.
EDIT: Testa på ei anna maskin, og det fungerte fint der og. So var det berre å finne ut kva som gjere at det ikkje fungerer på mi maskin...
Moderator kan berre stenge denne tråden.
Bokmerker