Viser resultater 1 til 6 av 6
    Cadet 1
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    2

Standard Forslag til sanger

Jeg lager skrekkfilm og lurte på om det var noen som hadde noen forslag til sanger som kunne passe :?:

Evil_Ash
    Guest

til skrekkfilm pleier det å være ganske enkel musikk. strykere som bygger seg opp og stemnings musikk. Du kan selvfølgelig laste ned no musikk som andre har laget, men hvor personlig det blir vet jeg ikke...
    Jeg kjenner en kar som er flink til å lage musikk og han lager musikk til filmene mine. Jeg råder deg å bli kjent med en kar slik at filmen din får ett mer personlig preg.
    Er du ikke den sosiale typen? Frykt ikke. Kjøp deg (eller bare last ned) ett eller annet musikk program. Lag musikk selv! skrekkmusikk er ikke så vanskelig å lage siden stemningen gjerne skal være urolig. Da kan jo musikken også være det! Kjøp deg et dårlig keyboard og hamre løs på tangentene i dype toner. Det er ikke så vanskelig!

Men du kan jo som sagt bare jukse og laste ned soundtracket til motorsagmassakren... men, hvor kjip blir ikke filmen din da? 8O

thanx...

Cadet 1
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    2

Takk for tipsene.

Evil_Ash
    Guest

Bare hyggelig det!!

Cadet 4
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Skien
    Svar
    11

Husk at du ikke bør bruke sanger som man må ha lisens for da...
    URL=http://www.ludrio.no]Ludrio.no[/URL]
    Film Konkurranse[/URL]

Evil_Ash
    Guest

Man kan bruke hva man vil, så lenge man ikke lanserer filmen sin og selger den. Men for eget bruk og underholdning kan man legge på hva man vil av musikk.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •