Er det bare i klippeprogrammet det ikke er lyd, eller på hele pc-en? Hva slags klippeprogram bruker du?
Okey, dette begynner å bli nokså frustrerende!
Jeg hørte musikk og lyd fint. så gikk jeg ut 3 timer for å se film.
Når jeg kommer tilbake oppdager jeg at lyden er borte. Når jeg prøver å hører på musikk eller ser en film er lyden sporløst forsvunnet. jeg har selvfølgelig sjekket volumkontroll og ingenting er dempet. I tillegg merket jeg at pcen gikk utrolig sakte. Jeg har restartet flere ganger uten at lyden er tilbake. Det er sykt å redigere en film uten lyd, så jeg trenger virkelig hjelp med å finne ut hva som har skjedd og hvordan det lar seg løse! :?
Er det bare i klippeprogrammet det ikke er lyd, eller på hele pc-en? Hva slags klippeprogram bruker du?
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Her snakker vi hele pcen!
ingenting lager lyd som jeg har funnet ut utenom mikrofonen!
Jeg bruker Premiere Pro, men det har ingenting med saken å gjøre.
Det første som skjedde var at når jeg prøvde å åpne Maya fikk jeg en blåskjærm med sånn "dråpper minne" greier.
Det skjedde igjen når jeg prøvde for andre gang å jeg måtte restarte nok en gang.
Jeg aner ikke om det har noe med saken og gjøre men jeg har bare et stort problem.
Prøv og installere ny lyddriver på pcen din...eller sjekk om den må oppdateres.
man who casts no shadow has no soul.
Ja, jeg er ikke akkurat noe geni på pc.
Kan noen guide?
Fikset problemet!![]()
Bokmerker