jeg tror kanskje det hadde hvert greit å ha litt action musikk lagret på pc'en, men hvordan har du tenkt å sende musikk til de somer interessert?
Hei
Mitt navn er Knut Andresen og jeg er en musiker og komponist fra Oslo. Hvis noen er på jakt etter musikk til bilde så gi meg gjerne beskjed om det. Musikken er hovedsakelig electronia og ambient basert. Filmatisk, melodiøs og stemningsfull. Har fått mange gode tilbakemeldinger på det jeg har laget og samarbeider bla med en anerkjent produsent i utlandet.
Her er min webside : www.k-minor.com
Håper dere liker musikken.
Mvh
K-minor / Knut Andresen
ww.k-minor.com
jeg tror kanskje det hadde hvert greit å ha litt action musikk lagret på pc'en, men hvordan har du tenkt å sende musikk til de somer interessert?
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Hmm... Er dette i tilfelle gratis musikk, eller musikk du skal ha betalt for?
Hvis du gjør dette gratis, kunne jeg veldig gjerne tenkt meg en slags rolig alien musikk!![]()
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Inntil videre så tar jeg ikke betalt for musikken jeg har laget. Men det er slik at jeg har Tonoregistrert alle låtene - dvs, slik jeg har forstått det, hvis filmen og musikken vises offentlig (kino, tv etc) så følges Tonos satser - og det er den offentlige instansen som betaler Tono. Hvis jeg har forstått dette riktig. Tror jeg har gjort det. Men jeg tar en telefon til de allerede imorgen ang. det.Opprinnelig postet av HenrikSolberg
Det eneste jeg krever er at musikken krediteres meg med mitt artistnavn (K-minor) og adresse til min webside. Thats all.
Mp3 er et elendig filformat bortsettfra 320 bits lame encoding. Imo. Mp3 via email er nærmest utelukket. Det som kan gjøres er å sende låtene som wav (og evt zippet eller winraret) via rapidshare.de. Det er gratis både for opp og nedlaster.Opprinnelig postet av rovlah92
Jeg kan også sende noen cd'er via snailmail til interesserte. Ikke'no problem. (Enn så lenge daVi får se hvor mange det gjelder først)
cheers
k-minor
ww.k-minor.com
Som i Aliensfilmene ? Skumle, mystiske saker ? Skal se om jeg klarer å komme opp med noe.Opprinnelig postet av rovlah92
8)
ww.k-minor.com
Bokmerker