Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 19 av 19
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Akershus
    Svar
    240

Standard Skoleprosjekt: Lage musikkvideo

Jeg sier meg enig med JasonX her. Runaway Train er et foholdsvist sikkert valg. Ganske lett å lage musikkvideo av også. Og så er den bra også da 8)

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

King Diamond er jo ypperlig å lage interessante musikkvideoer av, men det blir vel litt for vannskelig tenker jeg. Derimot hadde det vært interessant hvis dere fikk det til skikkelig.

Men det er heavy metal, da. Selv om det eier, er dere kanskje ikke av samme mening?
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    276

Jo, men hvis du leste lengre opp er metal utelukket for dem.

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Javel, da for de klare seg uten min hjelp 8)

Kan ikke så veldig mye når vi bøyer oss over fra metalstreken til andre sjangre.
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

-Garry Newman.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Really, lag musikkvideo utav Daddy Cool av Boney M. Er en god miks ute, kom for noen år siden, med mer smell og feel enn den gamle. Trenger ikke mer enn en en fyr i suit, og noen damer i lettkled tøy. Selve historien trenger ikke være mer enn at Daddy Cool labber rundt og sjekker opp damer.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    276

Dette skal være noe som også lærerne syns de koser seg med. Jeg sier ikke at noen ideer er dårlige, men det de trenger er en video med skikkelig handling i, å da er kanskje ikke en som sjekker opp damer det beste, og det er ikke særlig orginalt av seg heller. Nesten alle videoer man ser er med lettkledde damer. . . prøv å gjør videoen skikkelig spennende, har selv laget 2 musikkvideoer, og jeg vet at videoen burde være engasjerende!

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Mange av lærerne mine hører på black metal
    Men men, hvis du/dere allerede har bestemt dere, så... Men jeg tror det kunne blitt interessant. Uansett, ikke ta en eller annen billig popsang med handling som "jeg elsker henne men hun elsker ikke meg" eller "hun gjorde det slutt med meg og nå synger jeg denne sangen fordi jeg er wannabe-emo". Det er sugent.

-Garry Newman.

Commander
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Telemark, Norway
    Svar
    309

Jeg ville ha tatt "War! What is it good for?" og brukt krigsklipp og bilder pluss en som mimer til låten. Jeg tror ikke dere burde gå for noe som lærerne kan kose seg med, men heller noe svært tankevekkende og universalt, noe som angår oss alle og da bruke en svært kritisk låt som "War!". Tenk på det som blir mest minneverdig og utfør det med mye profesjonalitet og ta i bruk alle tipsene dere kan få.
    e're all living in America

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    276

Når jeg mente noe lærerne kunne kose seg med mente jeg ikke at de nødvendigvis skulle finne fram kaffekoppen og kjeksen, men bruke noe som de også satt pris på. Jeg er også enig i ideen med tankevekkende og universalt, og syns ideen var god
    :wink:

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •