Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nittedal
    Svar
    178

Standard Skvette ( musikk)

Hei, vet dere om noen steder jeg kan skaffe lydeffekter eller musikk sånn at man skvetter?...har prøvd meg på litt av vært , men det ble ikke noe bra

Er takknemmelig for svar
    he passion of making film.

Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Stavanger
    Svar
    85

Du mener slik at man skvetter når man ser det?
    Må vel helst klippe eller tilføye ett hvitt glimt akkuratt i det øyeblikket musikken når høydepunktet sitt og er på vei ned...Filme masse uten å bytte kameravinkel eller lignende for så plustselig å se noe komme fram...?
    uansett kan man jo alltids skaffe seg Fuity Loops, noe jeg bruker, til å lage sanger, helst loops, og lydeeffekter
    eg er rar og på avataren min står det Lordulf...Dumme meg...Jeg burde skrevet Knutegutt... Dumme meg...

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    69

Jeg har masse skummel musikk / skvettemusikk av den typen du er ute etter. Send meg mail, danny.seterdal@tv2.no

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Prøv SmartSound. Det høres kanskje cheezy ut, og var nok veldig kjipt på slutten av 90-tallet. Men denne film-serien er helt fantastisk igrunn.

Billig er det òg, i forhold til at du kan bruke det så mye du vil, når du vil og på hva du vil. Koster ca 1000,- pr. plate.
    VideoUtstyr og Digital Mediacom vet jeg fører SmartSound.

Det du er på jakt etter er nok en av disse;
    - Horror
    - Dramatic
    - Suspense

Edit:

La til et par eksempler for variasjon i samme melodi. SmartSound er ikke bad, mener nå jeg. Du kan selv bestemme lengde på klippet, og bestemme hvilken variajson du vil bruke..

Følgende klipp er fra HORROR-plata, stykket er "THE OTHER SIDE". Jeg gir dere fire variasjoner på omtrent 15 sekunder.
    - mausoleum
    - reaper
    - the calm
    - unspeakable

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Er dette den samme SmartSound som finnes i de siste Pinnacle Studio's ?

Og man har selv alle rettighetene dersom man kjøper en CD?

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Du har alle rettigheter, utenom å distribuere kun innhold på CDen videre ja. Dvs, du kan bruke det til dine radioprogram eller video-greier, etc.. Og gjerne nevne dem på rulleteksten.

Nei. Disse må kjøpes separat. Er en egen demo-greie som er med Studio, Liquid, Premiere, etc. med musikk som stammer fra tre-fire forskjellige plater, men ikke noen av disse, så vidt jeg vet.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •