lol dette var dagens! :lol: hehe :lol: næi. jeg ombestemmer meg. Tidenes!
lol dette var dagens! :lol: hehe :lol: næi. jeg ombestemmer meg. Tidenes!
Er dette en sann spøk? For meg ser det ut som en dårlig photoshop manipulasjon. Se bak selve spørsmålet, bak selve fonten. Her kan man se antydninger til "eraser tool" og deretter har "manipulatøren" bare "brushet" over med en, ironisk nok, feil farge.
Det er det jeg tror! - For all del, hadde det vært ekte hadde det vært uhyre komisk![]()
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Nekter å tro at bildet er ekte. At spørrestudioet spør et så dumt enkelt spørsmål - og at det fins folk som tror månen er liten. Da er hun garantert en ekte amerikaner.
Men dette er komisk![]()
Det er helt klart at dette er en fake! Jeg så det ikke før jeg vridde litt på skjermen og så at fargen bak spørsmålet er feil!
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
Da jeg var på opptak til en episode norske Vil du bli millionær? var seerspørsmålet "Hvor mange pukler har en kamel" f.eks..Opprinnelig postet av Melwasul
Også var det en som gikk ut på 1000kr spørsmålet om et eller annet med hvilke farger som var i flagget til et skandinavisk land... Folk får nok litt hetta når de kommer i stolen.. :wink:
Ja, vet det. Min bror fikk det da han satt i stolen en gang faktisk.
men jeg lurer på hvilken elefanter hun har sett som er større enn månen...det kan ikke bortforklares, med mindre det er fake :lol:
Vel, mange barn tror jo at månen er så liten som man ser, og de fleste vet at elefant er stor. Det ser ut som spøket her er at hun er så dum at hun fortsatt tror månen er så liten. Men det kan jo tolkes på en annen måte ogOpprinnelig postet av Oter4D
![]()
Jaja, så ble det litt humor av millionær programmet også :lol: Ikke værst!
Bokmerker