Denne karen,
Hører på musikk, ser film.
OG (alltid) går innom nukezone ein tur..![]()
Eller har besøk og sparker ball, eller spiller CSS over Lan. Ikkje med denne pcen da.. Den 2. Pcen![]()
jeg hadde ett klipp med både lyssabel, lens flare, en del paint tools greier, kloning, og masse småting men det tok ikke veldig lang tid og rendere for det? men klippet var ikke serlig langt da heheOpprinnelig postet av Melwasul
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Denne karen,
Hører på musikk, ser film.
OG (alltid) går innom nukezone ein tur..![]()
Eller har besøk og sparker ball, eller spiller CSS over Lan. Ikkje med denne pcen da.. Den 2. Pcen![]()
innacle studio 9 og fantasi, Alt du trenger!
Remi: Prøv å fylle inn så mange effekter som du orker, så ser du at renderingstid går lenger tid![]()
ok kan jo alltids prøve, skal legge det ut når jeg er ferdig, men liksom må bare lære meg masse bra ting, og stappe det fult med filtere og slikthehe
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Gjør vel mye av det samme som GeEzah, bare at jeg ikke røyker
men det er jo standard å sjekke de samme internettsidene 1000 ganger etterhverandre.
Og softis på kaien er aldri å forakte!
"render 2%, ETA 32197541 hours"
og da går sirkelen i:
-røyk
-gmail
-røyk
-NAFF
-røyk
-gmail
-røyk
-ebaumsworld.com
-røyk
-big-boys.com
-røyk
-vg.no
-røyk
-trykke på programmet som renderer, så lagger det og jeg trur alt skal stoppe opp og jeg klikker.
-røyk
-programmet fungerer plutselig og renderingen fortsetter
-røyk
-gmail
-røyk
-NAFF
-røyk
-gmail
-tom for røyk, og helvete starter.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Napper løken....![]()
NOT!!!
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Alt kommer ann på hvor lang tid rendringa tar, men søvn er en fin ting. Greit å legge slikt til når man ikke bruker PC'en. Eller så stikker jeg på trening.
Bokmerker