Jeg pleier å gå ned for å se om det er noe mat i kjøleskapet, hehe. Ellers leser jeg tegneserier - Pondus eller Larson Gale Verden
Er enig med at det er veldig kjedelig - men 3d animasjonfilmer tar mye mye lenger tid.
Man sitter hele dagen å redigerer. Smetter prosjektet inn i After Effects og legger på all mulige effekter. Klikker på render...så har man plutselig tid å slå ihjel...
Pleier å:
-tenne en røyk hvert 20 min av renderingen
-klikker meg inn på VGnett, itavisen, livejournal, NAFM... leter etter noe nytt, klikker meg så igjen på VGnett, itavisen, livejournal, NAFM i en uendelig sirkel i håp om noe nytt
-lager mat
-stirrer ut vinduet
-xbox
-sover
-tar en kjapp kaffi på kaien
Skriver dette mens jeg venter på en render.. og det er så utrolig kjedelig...![]()
Jeg pleier å gå ned for å se om det er noe mat i kjøleskapet, hehe. Ellers leser jeg tegneserier - Pondus eller Larson Gale Verden
Er enig med at det er veldig kjedelig - men 3d animasjonfilmer tar mye mye lenger tid.
jeg pleier å slenge en film i dvd-spilleren....
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Haha! Dette var en festlig tråd! Men til saken, jeg henger enten på NAFF mens jeg hører på musikk eller lener jeg meg godt tilbake i stolen og sovner til jeg hører den cheesy "ferdig" lyden fra After effects![]()
Bruker å sette meg på min andre pc, og spille world of warcraft![]()
Lagger ikke så spillet noe inn i helvete da? Eller har du en syk maskin?Opprinnelig postet av mott
Opprinnelig postet av Kyrre
Opprinnelig postet av mott
bruekr dere virkelig så lang tid på og rendere i after effects? jeg importerer aldri mere en 30 sekunder inn, og når jeg renderer, så tar det circa 20-40 sekunder, hmmm, men når det gjelder 3D, er det noe helt annet!!!
over til saken:
Enten så sitter jeg og bare ser på renderen i flere timer i strekk, bare ser og ser, på vert nye bilde som kommer frem, og går sin vei, også kommer det ett nytt og ett nytt og ett nytt 8O
ellers så drikker jeg urge, som jeg elsker!!!!
hører på musikk, eller rett og slett GÅR UT, sykler en tur ellernoe, ingen vits og og bare sitte meningsløst foran dataen lenge hehe (ok etter det jeg skrev over, så skal jeg kanskje ikke si det da... 8O :lol: HEHE)
Ellers så gjør jeg meg ferdig om kvelden og lar den rendere over natten...
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Renderingstid avhenger av hvor mye effekter og ting du legger inn, og hvor lang filmen er.
Min Cheat-filmen varer bare 3 minutter og 30 sekunder, men tok likevel over 1 time å rendere pga alle effektene og klippene. Har eksportert flere ganger før jeg ble fornøyd (pga alle småfeilene og nå gjenstår bare lyden). Kastet bort flere timer med rendering jeg, hehe
Remi: Å klone deg selv tar nesten ingen tid, lyssabel tar enda mer tid, mer effekter tar enda enda mer tid. Husker at Argh-klippet tok flere minutter å rendere selv om det var mindre enn 10 sekunder.
Opprinnelig postet av mott
ops:
Bokmerker