Vet ikke helt, men armen er iallfall falsk. Når man kutter der skal blod flyte som helvete
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Vet ikke helt, men armen er iallfall falsk. Når man kutter der skal blod flyte som helvete
hehe, speac'a .. nå er ikke jeg noe sånn legemann som kan alt om kroppens funksjoner , men hvis han karen har et så mongis kroppssystem , kanskje han fikk mynten mellom skinnet og årene som spruter blod .. men ville nok tippa falsk arm jeg og , egentlig .. men man kan jo spørre seg![]()
hey're coming to get you barbra...
Veit ikkje kva eg skal seie om den mynten, men kva trur de om dette:
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=12269
Skal ikkje påstå at eg forstår kva som skjedde....
Icanus: Jeg så også den filmen tidligere idag, og jeg forstår virkelig ikke hvordan det gjøres. Tipper personen oppe på taket er tvillingebroren hans eller noe sånn, men alikevel. Hvordan kommer man seg ut fra bøtta!? Prøvde å se på føttene hans om han sniker seg ut rett før bøtta settes ned, men det ser ikke sånn ut...
Ganske så kjedelig ja...
For det første er hele videoen falsk, og tilskuerne er instruerte.
Scenen er klippet så mange ganger at jeg sluttet å telle, og det gjør hele videoen amatørmessig. Man kan jo gjøre hva som helst mellom klippene...
Armen er selvsagt falsk... Tro meg, det ser ikke slik ut nå man lager ett slikt lite snitt i armen.
Dessuten er jeg sikker på at flere her på forumet kan lage en effekt hvor det ser ut som om mynten går nedover armen under huden...
Imponerer ikke meg overhodet.
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
Hei
Han er illusjonist slik som David Copperfield
http://www.crissangel.com/
MrC
så en annet show på tv noe ala han kronefyren... hehe et sirkus der alt gikk galt. skulle sage dama i to så sprutet blodet ut av henne i 2 meter... har aldri ledd så mye i hele mitt liv
-Danny
Det er Criss Angel ja. Han er vel mere sånn mentalism/psychic fyr. Driver visst litt med close-up og ja. David Blaine drev også lignende ting på gata..
DarthAllan, bedre kjent som Allan.
Bokmerker