Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Sensur

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    122

Standard Sensur

Mitt innlegg ble sensurert, jeg syntes det var utrolig morsomt. Fint at vi har en Humor-seksjon her.

Denne var respons til Kyrres innlegg under Batman Returns:

Kyrre skrev:

"Ikke en off-topic kverulering til fra din side."

Den er grei, dette blir siste post fra meg her så sant du ikke stiller meg flere spørsmål. Din forrige post hadde kommentarer og spørsmål, og jeg må jo svare når folk oppfordrer til det. Vanlig folkeskikk.

Kyrre skrev:

"Nei. Fordi, - som sagt så rettet jeg på The Heat, fordi jeg ikke visste om han mente en annen film."

OK Kyrre, den er grei, hvis du virkelig var i tvil om han mente TV-filmen "The Heat" fra 1989, og dermed ikke hadde samme intensjon bak korrigering av tittel som jeg hadde.

Kyrre skrev:

"Skal du begynne å kjefte på regissørene, produsenten og alle de andre på settet som ikke en gang sier The foran Matrix, på behind the scenes? Nå må du skjerpe deg her."

Hehe, sa jeg det? Grunnen til at jeg rettet på deg i utganspunktet var fordi du rettet på en annen. En feil er en feil. Men jeg syntes selvsagt at folk burde klare å uttale tittelen på sin egen film riktig, ja.

Kyrre skrev:

"Ikke en off-topic kverulering til fra din side."

Hva vil det si å kverulere, Kyrre? Jeg har aldri kverulert, jeg er bare vennlig å forklare og svare på dine spørsmål, og forsøke å bringe forståelse for hverandres ståpunkter. Men ettersom du er moderator har du full rett til å hindre meg i det. Trist at du må true folk til stillhet, men det er et greit verktøy hvis du ikke tåler å miste ansikt. Tenk hvis alle hadde vært moderatorer, hehe.

Vi kan selvsagt fortsette i en annen tråd hvis det var kun fordi du føler det blir off-topic å ta det her, så kan vi fortsette on-topic her så lenge:

Batman Returns: det kom kommentarer om slossingen. Jeg glemte den ja. Jeg tror ikke problemet bare er dårlig foto, men at de faktisk forsøker å skjule -til tider- dårlig slossing.

Kyrre
    Guest

Standard Sensur

Tråden er et ypperlig forsøk på å støte et annet forummedlem.

*Ler så fantastisk mye at jeg faller av stolen og lander på steng tråden knappen*

Slike ting skal tas på PM, om i hele tatt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •