Se her ja. Fett!
Da jeg så traileren for en stund siden ble jeg skeptisk. Det så ikke særlig bra ut. Men da jeg så hele filmen nå i en helhet, så likte jeg dette veldig godt faktisk. Ja dere har en ganske typisk story. Vi skjønner hva som kommer til å skje o.s.v, men alikavell var det noe med filmen som jeg likte svært godt. Jeg tror kanskje det som trakk filmen veldig opp var skuespillet til "nerden". Jenta spillte også veldig naturlig og bra syntes jeg, men han gutten skapte en god driv i handlingen. Med de myke og fine dollykjøringene var det faktisk kjempespennende å høre gutten overtale jenta om at det kom til å skje noe.
Musikken passet også helt perfekt. Kamerabruken var mye opp og ned. Syntes de statiske bildene fra når de har en dialog ved veien, blir litt for kjedelige. Det å filme undenifra slik som dere gjorde, blir bare stygt med den kritthvite himmelen. Prøv å gå lenger unna, zoom lenger inn, og få bakgrunnen blury (ikke bruk himmelen som bakgrunn).
Jeg digger mystiske filmer, hvor noe unaturlig skjer med helt normale mennesker. Som sagt var jeg litt skeptisk til denne flmen, men jeg syntes dere mestret sjangeren godt!
Lykke til videre med produksjonene! Gleder meg til å se mer.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker