Herlig herlig!Har vært litt smågretten og sint idag, men når jeg fikk se denne ble jeg i godt humør! Takk skal du ha :wink:
Skuespillet er helt konge. Liker spesiellt godt dama, og cableguy. Digger scenen hvor dama åpner døra og cableguy gliser og tar ett kjapt blikk ned. "Å, hallaien" :lol:
Veldig kult å se hvordan han skifter fra å være en hjelpsom og vennlig fyr til å bli en skeptisk surpomp. "Vi i orbisat gjør nesten aldri feil vi" Haha!
Klippet i starten, hvor vi faktisk ser cableguy hogger, er lite troverdig.
Cableguy sine Star Wars-sitat er hysteriske! Jeg liker også at dere har høyt støynivå når han lemper ut alt utstyret i armene på Robert. Digger at han går rett inn, forsyner seg i kjøleskapet og slenger beina på bordet!![]()
Eneste jeg bet meg merke i var at jeg gjerne hadde sett at nærbildet av Star Wars logoen var i litt mer bevegelse. I klippene før og etter har han armene i bevegelse, mens nærbildet står han så og si oppstilt. Og om nærbildet i det hele tatt var nødvendig å ha med, siden man BURDE ha lagt merke til det før den tid. Men det er en smakssak.
Digger start- og endcreditsSelv om kanskje lyden av øksehogget burde vær noe saftigere etter min smak.
God underholdning!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Har vært litt smågretten og sint idag, men når jeg fikk se denne ble jeg i godt humør! Takk skal du ha :wink: 

Bokmerker