Viser resultater 1 til 7 av 7
    Commander Andyax sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    299

Standard 3 prosjekter fra Andyax

Hei.

Driver med tre forskjellige prosjekter nå. Siden ingen av dere her på forumet har noen gang sett hva jeg lager av filmer, så tenkte jeg å vise noen av prosjektene nå. Det første prosjektet jeg startet igang i August 2006, var en filmserie med navnet "Fortapt". Serien vil ha premiere nå til våren. Hjemmesiden til "Fortapt" finner du her: www.fortapt.ufilm.no
    Hva syntes du om dette prosjektet? Virker det interessant?

Det andre prosjektet jeg driver med nå, er en film jeg skal lage for en ishockeycup. Ishockeycupen er for gutter 13 år, og er den største man finner i Norge. Cupen heter "Super cup" og blir arrangert i Asker og Bærum 9 Februar. Jeg skal filme ting som skjer før og under cupen, og har nå laget en liten reklamfilm for dvd'en som filmen min skal være på. Jeg var med og filmet en trening for Jutul sitt ishockeylag, da jeg dagen etterpå fikk vite at jeg hadde 5 timer på å redigere ferdig en reklamfilm for dvd'en. Jeg brukte materialet fra treningen, og slikt ble resultatet:

http://fortapt.ufilm.no/film/Super_cup_reklamefilm.wmv

Syntes dere reklamen fenger? Ville dere kjøpt en dvd, hvis dere var med i cupen?

Det tredje prosjektet vil jeg muligens komme tilbake til. Det går ut på at jeg skal filme en revy fra start til slutt.

Kyrre
    Guest

Standard Re: 3 prosjekter fra Andyax

Sitat Opprinnelig postet av Andyax
    Driver med tre forskjellige prosjekter nå. Siden ingen av dere her på forumet har noen gang sett hva jeg lager av filmer, så tenkte jeg å vise noen av prosjektene nå. Det første prosjektet jeg startet igang i August 2006, var en filmserie med navnet "Fortapt". Serien vil ha premiere nå til våren. Hjemmesiden til "Fortapt" finner du her: www.fortapt.ufilm.no
    Hva syntes du om dette prosjektet? Virker det interessant?
    Må innrømme at jeg vrir meg i magen av SAAV-replica vestene i U.S Woodland dere bruker. Det bruker samtidig også en ganske urealstisk blanding våpen her: Armalite M15 - et sivilvåpen, Famas - kun brukt av franskmennene og Spas 12 - ikke brukt av noen militærstyrker). Men det er ikke noe å stresse over. En vanlig person på gata vil ikke kunne legge merke til disse detaljene.

Jeg ser frem til å se en episode av serien, så stå på Andyax!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    155

Syntes serien virket underholdene, men håper virkelig at det er replikker under alle disse skytescenene. Sånn at man kan få litt sympati osv med skuespillerne...men gleder meg til første episode
    url=http://www.freewebs.com/diamondstudios/]Diamond Studios[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Arendal
    Svar
    59

Standard fortapt

Jeg se fram til å se mere av fortapt. Det jeg har sett til må ser bra ut.

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Heime, Valdres, Oppland, Norge
    Svar
    92

Jeg syns reklame filmen så bra ut så proff ut.
    og jeg gleder meg til og se fortapt, stå på

Kyrre
    Guest

Useriøse fjortiskommentarer fra tre visse nordlendinger er fjernet av undertegnede.

Commander Andyax sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    299

Hei igjen.

Skal bare oppdatere denne tråden da det har skjedd nye ting i prosjektene mine. Når det gjelder filmserien "Fortapt" så er den litt på "hold" på grunn av snø.www.fortapt.ufilm.no. Men det ligger et klipp til på nettet som jeg kan vise dere. Klippet inneholder forskjellige sekvenser i filmserien. Klippet er ment for for å gi en smakebit på noe av det man vil se i serien. Virker det lovende syntes du?

http://www.walkam.net/Film/Websted/Film.html

Når det gjelder ishockeyfilmen, så ble reklamfilmen ferdig i dag. Det er en helt ny reklamefilm som først og fremst har deltakerne av Super Cup som målgruppe. Men det er også morsomt å se om også andre kansje før et øye opp for ishockey og ser hvor artig det egentlig er. I dette prosjektet har jeg samarbeidet med ZtilongZ, som driver Ufilm. Han er flink og har god forståelse når det gjelder film. Han er også med som fotograf i "Fortapt".

Den nye reklamefilmen til Super Cup finner du her:
    http://www.walkam.net/Film/Super_cup..._liten%202.wmv

Kom med kommentarer
    takk

mvh
    Anders Øvergaard

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •