En liten småting: på det første klippet sykler personen fra høyre side av kamera og mot venstre. I neste klipp sykler personen motsatt vei. Selv om det er en annen location, så vil dette oppfattes som om hun sykler først frem, og så tilbake. Eller motsatt, som mange mener er mer riktig. Les litt om aksebrudd (bruk google

.
Noen av scenene var litt for mørke, men den blå himmelen og silhuetten til morderen var utrolig stilig i noen klipp. Problemet med mørket er at en del detaljer forsvinner. Dette er noe som du må balansere litt selv. Detaljer vs skummel stemning.
Jeg synes filmen hadde litt sjarm. Den er ikke dårlig, selv om du sier det selv, men den kunne kanskje trengt litt mer jobbing for å bli så bra som den kan bli. Det eneste forslaget jeg har er at dere må planlegge godt. Nå vet jeg ikke hvor mye planlegging som ligger bak, men som tAke sier hadde det ikke vært dumt å filmet litt tidligere på dagen. Spørs vel kanskje på hvor i landet du holder til.
Man lærer utrolig mye av å lage film, og kombinert med råd fra NAF så tror jeg at du kommer til å lage noe riktig bra neste gang

Fortsett slik!
Bokmerker