Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

Standard 37 Grader Celsius

Hei, jeg har sittet hele helga for å ferdigstille en video for Gyldendal Akademisk.

Den er for et nytt lærerverk for sykepleierstudenter. Endelig versjon skal leveres i morgen, men hva syns du om den versjonen som jeg har nå?

Det hadde vært fint om dere ikke sendte denne linken til eventuelle sykepleierstudenter, fordi dette ikke er endelig versjon.

Gyldendal Akademisk presenterer

Markedets mest spennende kunnskapspakke!

Legemidler og bruken av dem er første av fem bøker i serien Trettisju grader celsius.

Last ned her!
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Sitter på den gamle PC-en, så oppløsingen gjorde at det lagga noe jævlig, men av det jeg så, så er det grusomt kjedelig. Helt forferdelig grusomt kjedelig. Så du traff infomercial-sjangeren midt på leggen. Good for you, doesn't change a thing. Sikter man lavt, så når man i alle fall målet. Jente som våkner, kjøper seg bok og studerer? Det er jo forsåvidt riktig, men selger det bøker? Neppe. De som kjøper boka ville kjøpt den uansett. Det eneste som kanskje burde vært lagt skikkelig vekt på er at man kan laste den ned på iPoden og høre mens man trener etc. Noen vil garantert falle for den. Og det er det som skiller produktet fra røkla. Ikke at noen kommer til å benytte seg av denne funksjonen når boka først er kjøpt, man bør jo avveksle hodet fra studiene når man trener, men da har de i alle fall kjøpt boka. Det er uansett skolene som velger pensum og det er svært få studenter som kjøper bøker utenom dette, ikke noe marked med betraktelig verdi der. Skolene ser kanskje en million slike infomercials før de velger ut bøker, men til vanlig peker de bare i bokhylla på måfå eller velger en bok de selv har skrevet. Poenget med alle disse ordene? De er minst like kjedelige som inforeklama di. Og jeg får ikke solgt en tøddel. Du bør satse på noe mer reklameaktig for at den skal funke, og da ikke mer enn 30 sekunder og helst med hovedvekt på stoffet som mp3. Og ikke film en masse Mac-er. Det er bare ekkelt. De færreste vil bli assosiert med mennesker som bruker Mac. Du lar ikke folk røyke når du reklamerer for Imsdal, og du ber ikke noen sitte ved en Mac når man snakker om læring. Elementært.

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    De færreste vil bli assosiert med mennesker som bruker Mac.
    Tror ikke folk flest har så mye mindreverdighetskomplekser som du vil ha det til.

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Ble humoren med ut når du bæsja i dag?

Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mandal
    Svar
    429

Sier bare en ting: Jeg holdt seriøst på å sovne av den reklamen....
    a ja, nei nei, verden er merkelig!

Cadet 4
    Medlem siden
    Aug 2007
    Svar
    15

Helt grei og informativ infjormasjonsfilm for dem som er interessert i faget=) Enkel og fin!
    målgruppen for denne filmen er vel mest sannsynelig de som er in to sykepleier og slikt og bryr seg ikke i det hele tatt om noe av det Kenny sier eller det filmatiske.

Til neste gang kunne du hatt litt bedre lys, kreative vinkler og konsept Kanskje kutte den ned litt og putte på litt mer feel-good musikk
    :wink:

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Så sykepleiere bryr seg ikke om at ting er kjedelig eller at ting ikke ser bra ut? Synes du er streng mot sykepleierne nå, Froystad. Bilinteresserte vil ha en kul bilreklame som også er informativ, de vil ikke bare ha informasjonen - den kan de lese på et ark i tidobbel hastighet. Denne infovideoen informerer om ekstremt lite til å være godt over to minutter, og har ingen stilistiske ting å hekte seg på heller. Hvorfor gir du mannen filmatiske forslag til forbedring når du først sier at målgruppen ikke bryr seg noe om det? Du må ta begge pillene vet du, frokostpilla avtar raskt i virkning etter middag.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

Okey, jeg takker for svarene, jeg skal gi de videre til min arbeidsgiver.

MEN, mitt arbeid var veldig begrenset. Jeg har ikke utviklet ideene, tekstene, flyten, musikken osv. Min oppgave var å filme og sette det sammen til et produkt. Tror kanskje det vil være mer interessant for lege-studenter.

Men det er interessant at dere holder på å sovne. Får jeg tror ikke de mente å ha den så kjedelig.

Hadde alt vært opp til meg, så hadde jeg nok lagd den litt kjappere og ikke så mange verbale virkemidler.

Edit: Og jeg kan jo nevne at jeg er 17 år:P hehe, ikke at dere skal bli noe mildere på kritikken eller noe sånt. Jeg liker kritikk uansett hvor hard den er
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

Jeg kan jo nevne at jeg holder på med en ny reklame nå for her.no
    Ny smart tjeneste, så sjekk den ut!

Der står jeg mye friere og budskapet blir presntert mye mindre verbalt.

Ferdig om ca to uker!
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    vest agder
    Svar
    165

det jeg stusset på var at ho jenta aldri smilte. dermed virka det dørgens kjedelig å studere.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •