Viser resultater 1 til 5 av 5
    Cadet 4
    Medlem siden
    Jul 2009
    Svar
    16

Standard Adrian promo dirt jump edit

Hei!
    dette er vel egentlig min først film som jeg faktisk synes er relativt bra selv..

Ting jeg vet burde vært bedre: Alt var skutt med en canon MV700, et lite handycam som gjorde at kvaliteten var utrolig dårlig. Stativet vi brukte var helt elendig, men jaja, kan jo ikke forvente noe mer fra 250kr heller! Musikken kunne passet bedre, men jeg lagde en avtale med et musikk studio så det ble bare til at jeg brukte denne sangen.
    om dere hadde giddet å si hva dere synes var negativt, og eventuelt positivt, hadde det vært flott om dere spesifiserte det litt, slik at jeg kan rette på det neste gang!

Musikk: AnyWhite - Not anymore
    Solsvik studio

Mvh
    Petter Paulsen

[ame="http://vimeo.com/6058630"]Adrian Promo dirt jump edit on Vimeo[/ame]

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2009
    Svar
    128

Standard

Hva mener du med at du brukte låta pga du lagde en avtale med et musikkstudio?

Jeg syntes ikke dette var noe mer enn en vanlig filming med videokamera.
    Grunnen til det er at selvom du står på forskjellige plasser innimellom,
    så føler jeg det er samme type shot hele veien. Det er brukt for mye zooming, og altfor sakte og hyppige crossfades. For mye saktefilm, og for langsom musikk.

Her kom det opp mye på den negative siden, men jeg mener det er ment konstruktivt. Jeg synes du bør lese mer om film, kameravinkler, teknikker, for da kan du analysere videoen selv utifra det. Så er det lettere for andre å gi positiv og negativ feedback, og komme med detaljerte tips.

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Sandnes
    Svar
    142

Standard

jaa...
    helt ærlig så fant jeg ikke denne filmen noe interessant. Det å sitte å se på en sykkelfilm kan forsåvidt være interessant men.
    Hele filmen i slow motion? det ble veeldig tamt og kjedelig. musikken passet dog til filmen, fordi den var "slow". og når du i tillegg hadde "crossfade" mellom alt så forsterket det "treigheten". Sykling skal jo være litt action, man klarer jo aldri å hoppe på et hopp uten mye fart!
    Å hva gjorde egentlig mannen og gutten som spilte fotball midt inni der? det forstod jeg hvertfall ikke!??

Men her er det hvertfall forbedringspotensiale =)
    En ny sang, hvis du har avtale med et studio? så har de nok en litt mer hardbanka sang. og da kan du i tillegg klippe fortere. ta triksene mange ganger slik at du får tatt opp i mange vinkler, for når du da klipper vil du ha mye å velge mellom og det hele kan bli mye kjekkere å se på også, for nå var det bare "total" og bilder som var zoomet litt mye kansje...?

Hvis du i tillegg nå får tips fra et par andre her på forumet også så stiller du med en mye bedre versjon etterhvert tenker jeg =)
    Canon 7D
    Sigma 30mm 1,4.
    Tidligere: Sulunuu

Cadet 4
    Medlem siden
    Jul 2009
    Svar
    16

Standard

Tusen takk begge to! dere har gitt meg mye negativ tilbakemelding (positivt) for det betyr bare at neste gang jeg lager noe blir det bedre! Og som sagt, jeg er fullstending nybegynner med film. men håper jeg blir bedre med tiden, og er det en ting som uten tvil gjør meg bedre, så er det negativ tilbakemelding på det jeg lager!! høres kansje sløvt ut, men det er jo sant? :P.. TUSEN TAKK!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Svar
    244

Standard

Prisverdig holdning som alle burde ha, fortsett slik!
    Glidecam X-10 med HD-4000 slede
    Canon XH-A1

Lignende tråder

1. Killing Heat: Promo
    Av dahlskebank i forumet Reklame !
    Svar: 19
    Siste tråder: 4th March 2012, 20:14
  2. Closeupmagic promo
    Av ZtilongZ i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 6
    Siste tråder: 4th May 2009, 21:27
  3. Mellom Fjord & Fjell - dokumentar promo
    Av pgokland i forumet Reklame !
    Svar: 8
    Siste tråder: 26th April 2008, 13:57
  4. Problemer med Multi-Camera Edit i Adobe Premiere (CS3)
    Av An10Bill i forumet Programvare
    Svar: 0
    Siste tråder: 27th August 2007, 14:13
  5. Erfaringer med Magix Movie Edit Pro 11?
    Av eppis i forumet Programvare
    Svar: 1
    Siste tråder: 20th July 2007, 23:02

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •