Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Ballongen

Commander
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Skedsmo
    Svar
    460

Standard Ballongen

God kveld!
    Har hatt et prosjekt om film i norskfaget (studiespesialisering) som enkelt og greit gikk ut på å lage en film. Med under en uke fra start til levering er det begrenset hva man får gjort av forbredelser, og særlig koreografien ble tatt litt ut av lufta der og da. Tittelen "Ballongen" er vel noe av det kjedeligste man kan finne på, men vi ble egentlig aldri enig om noe tittel... Det jeg derfor primært ønsker tilbakemeldinger på er kamerabevegelser og vinkler, samt klipping og fargekorrigering Men, alle tilbakemeldinger er selvfølgelig velkomne

Filmet med et HV30, med RØDE videomic (Lyden er absolutt ikke av den beste da det blåste ganske kraftig under innspilling. Deadcat hjalp forøvrig veldig...).
    Ikke mange visuelle effekter i denne filmsnutten. Det eneste er vel at jeg flytta beina noen cm når han ene sparka den andre (som lå på bakken), og at knivbladet (1:59) er lagt på i post.

http://www.youtube.com/watch?v=H0zcVgW4Akk&;fmt=22

Håper at noen gidder å ta en titt På forhånd takk
    Canon 550D, 18-55 IS, 30mm f/1.4, glidecam, Zoom H4n

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard Sv: Ballongen

Hva skal man egentlig si om en hagefilm da? Dette funker jo ikke på noen nivåer. Vel jo, det er rød mur. Men ellers gir det mindre enn null. Så klart det er ment morsomt, men da virker det også som det er laga for moro skyld, og dermed ikke ment for andre enn de som var med å lage filmen. Sykt pompøs musikk til hagefilm blir ikke egentlig morsomt som kontrast - det blir bare trist. Skuespillet er griseelendig. Skikkelig bånn. Samme med dialogen. Tenkte ikke over noen blemmer innen foto, men det var ganske kjedelig sådan. Plotet, om der var noget, minnet om en CSI: NY-episode som gikk her om dagen (de lekte en leiemorderlek med vannpistoler og vannballonger), og brillebruken minnet meg også om Horatio Caine i CSI: Miami. Jeg ville ikke anbefalt denne filmen til ståkarakter.

Commander
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Skedsmo
    Svar
    460

Standard Sv: Ballongen

Etter nærmere ettertanke inneholder den sikkert en god del intern humor ja. Det er som sagt kameravinkler og bevegelser som er greia her, og absolutt ikke handling eller skuespill. Og ja, vi er amatører
    Canon 550D, 18-55 IS, 30mm f/1.4, glidecam, Zoom H4n

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •