I flyttemodus, så jeg må være kort:
Dette var en genial liten sak. Artig og frisk dialog som er utført ganske feilfritt på det norske filmspråket rogis. Homofil nok til å skremme vettet av de mest selvsikre heterofile gutta og kvalm nok til at man ikke klarer å se vekk. Jeg ante poenget litt for raskt - når han suger på kjærlighet på pinne - men likte den kanskje bedre av den grunn, fordi da så jeg alle de små hintene hele veien. Slutten var dog helt annerledes enn jeg hadde forventa og positivt overraska meg. Syke, syke mannen. Det var noe veldig grimt og skummelt over mingen, noe som gjorde at han virket som skurken, og derfor ble det ekstra artig at mannen med håret var sykest av dem. Veldig bra gjennomført - i toppskiktet av forumets kortfilmer. Tommelen opp. Jeg ville pirket på at hintene er for tydelige for den vante filmtitter (dette er jo ikke en film for alle) og filmen går dermed litt for langsomt. Noe av dialogen i starten mangler litt fres før man blir revet med i filmen - men det kan tolkes som om at de faktisk ikke vet hva de snakker om. Fedrene deres er nok stolt av dere etter dette...

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker