Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Sandvika
    Svar
    186

Standard Bedrifts video jeg skøyt, mens jeg studerer i Cape Town. Tilbakemeldinger?

Studerer for å ta min Bachelor innen motion picture medium i Cape Town og gjorde foto på en bedriftsvideo, Tenkte jeg kunne poste og se noen tilbakemeldinger fra norsk publikum.

Hovedsaklig hadde det vært fint med kommentarer mot foto.

Den er 20 min lang og kanskje litt treigt for de fleste, men det er noen mer intresante bilder her og der.

Link til video: http://www.vimeo.com/12234674

Utstyr brukt:

A Kamera (Meg selv)
    Sony EX3 med SG Pro r3 35mm Adapter
    NaNo Flash recorder (ProRess 422 opptak i Full HD via HDSDI)
    Canon FD 24mm, 35mm, 50mm, 85mm
    RedRock Micro Mattebox, Followfocus

B Kamera ( Devin Drake , Waldi Du Toit )
    5D MKll
    50mm, 24-105mm
    Sist endret av Robert Erstad; 15th June 2010 kl 02:59 Begrunnelse: glemte linken :P
    NPS Film &; Video
    www.npsfilm.com

*Sony - HVR-V1e - Solgt
    *Canon EOS 7D
    *SG Pro r3
    *Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
    *RedRock Micro M2 Encore, RedRock MatteBox, FollowFocus, mm.
    *RedRock MicroRemote *SOON TO COME*
    *MacBook PRO 17" (4GB ram )
    *Final Cut Studio 2 &; Adobe Master CS4 *www.youtube.com/npsfilm

Commander
    Medlem siden
    Aug 2007
    Svar
    365

Standard

Heisann!
    Flotte og rene bilder, og bra lyd. Syntes lysene og hvordan dere har lysatt intervjuene deres er veldig bra.
    Ga med en del bra inspirasjon til bedriftsvideoer framover gitt. "Mixingen" mellom EX3 og 5D gikk også helt fint!

Syntes det var ganske bra jeg
    Purple Cow Pictures

Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
    JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
    Røde NTG-2
    Regi & Foto

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard

Teknisk sett bra. Og nå er jeg kanskje ikke i målgruppen for videoen og opplysningene, så jeg syns det ble mye repetitivt og langdrygt før det "kom til pointet", og når det først gjorde det var det også ganske langt.

Bildene er flotte. Lyset på intervjuobjektet på han omkring 1:30 og 6:00 (og muligens andre steder) virker noe hardt? Fargene samsvarer heller ikke helt når det er bilder fra to forskjellige vinkler. Høylysene virker utrolig kalde og bakgrunnen er tidvis flat og tom i det som er satt i perspektiv, mens det som er forfra er mer lun i både farger og stemning.

Overall, well done.

Cadet 1
    Medlem siden
    May 2010
    Svar
    3

Standard

Heisan, noen kommentarer fra en grinete amatør, ta mine uttalelser for hva de er.
    Når du viser den første personen som uttaler seg i profil er han , etter min smak, plassert helt feil i ruta. Han kommer tilbake rett etter, på samme plassen.
    Synes du kunne gått litt nærmere på mange av personene, når bakgrunnen opptar over halvparten av skjermen blir uttalelsene lett upersonlige.
    Jeg synes også at alle hodene som "prater ut av skjermen" blir feil. Må tilstå at jeg ikke så hele filmen, men hvem prater de til? Jeg oppfattet ingen intervjuer. Da synes jeg ikke de skal prate med noen vi ikke vet om dersom budskapet er ment for de som ser filmen.
    Bildene i seg selv synes jeg stort sett var greie. Personen på 20.35 kunne godt ha fått litt reflektert lys på skyggesiden.
    Jeg virker veldig negativ, men håper du ikke tar det ille opp, det er godt ment.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Sandvika
    Svar
    186

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Tore Ringdal Vis post
    Heisan, noen kommentarer fra en grinete amatør, ta mine uttalelser for hva de er.
    Når du viser den første personen som uttaler seg i profil er han , etter min smak, plassert helt feil i ruta. Han kommer tilbake rett etter, på samme plassen.
    Synes du kunne gått litt nærmere på mange av personene, når bakgrunnen opptar over halvparten av skjermen blir uttalelsene lett upersonlige.
    Jeg synes også at alle hodene som "prater ut av skjermen" blir feil. Må tilstå at jeg ikke så hele filmen, men hvem prater de til? Jeg oppfattet ingen intervjuer. Da synes jeg ikke de skal prate med noen vi ikke vet om dersom budskapet er ment for de som ser filmen.
    Bildene i seg selv synes jeg stort sett var greie. Personen på 20.35 kunne godt ha fått litt reflektert lys på skyggesiden.
    Jeg virker veldig negativ, men håper du ikke tar det ille opp, det er godt ment.

Aboslut ikke grinete, Det værste jeg vet jeg når folk svarer " Jeg likte den ikke" , Jo takk for den kommentaren den var virkelig konstruktiv skal jobbe med det til neste gang.....?
    Alltid mye man ville endret på, men dette skulle prøve å være litt mer ekperimentelt i henhold til lys, sterke kontraster etc fordi markede idag aksepterer rare lyssettinger uten å bli for satt ut av det. og vi ville gi de noe helt anderledes enn de tradisjonelle bedriftsvideoene med intervjuer.

Negativ eksiterer ikke på tilbakemeldinger, kun konstruktiv kritikk. Og hvis ut av 20 min så var det kunn 3-4 ting som "plaget" deg,så tar jeg det som en posetiv tilbakemelding

Noen andre synspunkter?
    NPS Film &; Video
    www.npsfilm.com

*Sony - HVR-V1e - Solgt
    *Canon EOS 7D
    *SG Pro r3
    *Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
    *RedRock Micro M2 Encore, RedRock MatteBox, FollowFocus, mm.
    *RedRock MicroRemote *SOON TO COME*
    *MacBook PRO 17" (4GB ram )
    *Final Cut Studio 2 &; Adobe Master CS4 *www.youtube.com/npsfilm

Lignende tråder

1. Pinnacle 12 stopper mens jeg rendrer film
    Av Storliboy i forumet Programvare
    Svar: 0
    Siste tråder: 23rd June 2009, 20:40
  2. Tilbakemeldinger på Naturfilm
    Av Konstantin i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 6
    Siste tråder: 26th March 2008, 15:09