Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Sandvika
    Svar
    186

Standard Bedrifts video jeg skøyt, mens jeg studerer i Cape Town. Tilbakemeldinger?

Studerer for å ta min Bachelor innen motion picture medium i Cape Town og gjorde foto på en bedriftsvideo, Tenkte jeg kunne poste og se noen tilbakemeldinger fra norsk publikum.

Hovedsaklig hadde det vært fint med kommentarer mot foto.

Den er 20 min lang og kanskje litt treigt for de fleste, men det er noen mer intresante bilder her og der.

Link til video: http://www.vimeo.com/12234674

Utstyr brukt:

A Kamera (Meg selv)
    Sony EX3 med SG Pro r3 35mm Adapter
    NaNo Flash recorder (ProRess 422 opptak i Full HD via HDSDI)
    Canon FD 24mm, 35mm, 50mm, 85mm
    RedRock Micro Mattebox, Followfocus

B Kamera ( Devin Drake , Waldi Du Toit )
    5D MKll
    50mm, 24-105mm
    Sist endret av Robert Erstad; 15th June 2010 kl 02:59 Begrunnelse: glemte linken :P
    NPS Film &; Video
    www.npsfilm.com

*Sony - HVR-V1e - Solgt
    *Canon EOS 7D
    *SG Pro r3
    *Canon FD lenses. 24mm F2.8 - 35mm F2.0 - 50mm F1.2 - 85mm F1.2 - 70-200mm F4 - 300mm F5.6
    *RedRock Micro M2 Encore, RedRock MatteBox, FollowFocus, mm.
    *RedRock MicroRemote *SOON TO COME*
    *MacBook PRO 17" (4GB ram )
    *Final Cut Studio 2 &; Adobe Master CS4 *www.youtube.com/npsfilm

Commander
    Medlem siden
    Aug 2007
    Svar
    365

Standard

Heisann!
    Flotte og rene bilder, og bra lyd. Syntes lysene og hvordan dere har lysatt intervjuene deres er veldig bra.
    Ga med en del bra inspirasjon til bedriftsvideoer framover gitt. "Mixingen" mellom EX3 og 5D gikk også helt fint!

Syntes det var ganske bra jeg
    Purple Cow Pictures

Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
    JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
    Røde NTG-2
    Regi & Foto

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard