tja -. det er uklart hva traileren handlet om - mobbing? vold?
og uten lyd? lyd er da viktigfor det gir steming
Hva syns dere om traileren? Det skal komme ut en ny enn litt senere fordi vi har ikke filma ferdig, men det var noen som maste på den så jeg lagde en... Ka syns dokker?
her er også linken sånn at dere slipper å gå på nedlastinger!
http://www.home.no/fraj/Trailer%20dårlig.wmv
yes yes...
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
tja -. det er uklart hva traileren handlet om - mobbing? vold?
og uten lyd? lyd er da viktigfor det gir steming
det er musikk der da.. men musikke ner veeldig laaav.. jeg kan fikse det
Synes vi skulle fått se mer av selve filmen enn bare navnene på de respektive "skuespillerne".
Prøv å lage en ny trailer, hvor det ikke fokuseres så mye på navnene.
Stå på!
Ja, enig med det, men vis du leser en gang til det jeg har skrevet så er jeg ikke ferdig.. men vi ska filme litt mer på søndagen som det kommer nok en ny trailer utover neste uke, kan jeg tenke meg...
Da vil jeg heller kalle dette en "navneintroduksjon" istedenfor trailer. En trailer skal reflektere NOE av handlingen. Dette er nesten ikke en teaser heller, men om det skal være en smakebit, så kall den en teaser.
Men, for all del, gleder meg til å se det ferdige resultatet!
Linken er nede!
Takk! Fant linken! Ble ikke veldig imponert! De få bildene denne teaseren viser er helt uinteressante, og det er alt for mye tekst! Å lage en god teaser er ikke enkelt. En god teaser viser lite, men det er ikke nok å vise masse tekst!
Skjønner hva du mener.. men det kommer en nye en altså.. skal filme mer på søndag, da håper jeg at jeg rekker å lage en trailer da.. ska også levere inn en film til skolen også, vi får se.. men det var bare noe jeg klipte sammen fordi noen kompiser og jenter maste på meg, så la jeg den ut på nettet med det samme osv.. men uansett.. det kommer mer... Bekkelaget er iværtfall hjemstedet mitt.. dere får vite mer, den handler om at en hadde vedde mål om å selge mest dop, men så har kontakten til en av dem banket opp den andre osv... litt vansklig og forklare, filmen er egentlig litt spessiel.. men dere får vente..
Bokmerker