Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim
    Svar
    115

Standard Beretta Trailer

Holder nå på med et filmprosjekt på skolen, og laga i dag en trailer til filmen. Selve filmen håper vi å være ferdig med til rett etter vinterferien.
    Jeg ønsker kritikk på ting dere syns jeg bør gjøre annerledes eller bedre, og hva dere generelt syns om traileren.
    Går bare i 10. klasse, og jeg vet jeg fortsatt har mye å lære, så hjelp meg å lære det!

Her er linken. Vær så snill å se den på SELVE youtube, og deretter i HD-KVALITET! VIKTIG!
    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=SW2FaG9Wxc4]http://www.youtube.com/watch?v=SW2FaG9Wxc4[/ame]

SE I HD-KVALITET!

Takk på forhånd!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Svar
    244

Standard Sv: Beretta Trailer

Har Buena Vista Home Entertainment copyright på filmen deres?
    Synes ikke traileren sa så veldig mye om hva filmen handler om, bortsett fra V.O. i begynnelsen, var litt forvirrende med alle folkene som sprang rundt, tilsynelatende uten mening. Dette blir vel bedre når hele filmen kommer, da får vi jo vite hva som skjer og hvorfor.
    Lyden var jamt over grei, var et par plasser den kunne vært litt tydeligere. Dette gjelder første replikk etter V.O. og V.O. på slutten.
    Klipperytmen var bra synes jeg, og passet fint til musikken.
    Foto/lys var greit, men hadde et ganske "hjemmefilm" preg på scenene i den stua, selv om dere har prøvd å lyssette. Mulig noe fargekorrigering kan bli gjort her. Senere var det noen får klipp i en korridor, der har dere lyktes veldig bra med foto! Veldig fint.

Hvilket kamera brukte dere?
    Glidecam X-10 med HD-4000 slede
    Canon XH-A1

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim
    Svar
    115

Standard Sv: Beretta Trailer

Sitat Opprinnelig postet av Hallojs Vis post
    Har Buena Vista Home Entertainment copyright på filmen deres?
    Synes ikke traileren sa så veldig mye om hva filmen handler om, bortsett fra V.O. i begynnelsen, var litt forvirrende med alle folkene som sprang rundt, tilsynelatende uten mening. Dette blir vel bedre når hele filmen kommer, da får vi jo vite hva som skjer og hvorfor.
    Lyden var jamt over grei, var et par plasser den kunne vært litt tydeligere. Dette gjelder første replikk etter V.O. og V.O. på slutten.
    Klipperytmen var bra synes jeg, og passet fint til musikken.
    Foto/lys var greit, men hadde et ganske "hjemmefilm" preg på scenene i den stua, selv om dere har prøvd å lyssette. Mulig noe fargekorrigering kan bli gjort her. Senere var det noen får klipp i en korridor, der har dere lyktes veldig bra med foto! Veldig fint.

Hvilket kamera brukte dere?

Nei, beklager det på starten, hadde egentlig photoshoppa over mitt eget "firma", men la inn feil bilde i filmen. Men takk for tilbakemeldingen, settes pris på
    Kamera brukt er JVC Everio GZ-HD7 med en RØDE VideoMic

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •