-
Lieutenant Junior Grade
Beyond Darkness
Så nå er jeg godt i gang med min nye film "Beyond Darkness"
Jeg vil ikke røpe noe av plottet i filmen enda, dere får vente til Traileren
Som dere flese folk vil bli og tro så har jeg dette ifra "Cloverfield"
Men NEI, jeg ble inspirert av BlairWitchProject også tenkte jeg hva om jeg puttet inn litt avtion og Si-fi inni bildet, da kom ideen med "Beyond Darkness" frem.
Her har dere et klipp ifra filmen.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=EZTuFSf1ZLA[/ame]
-
Beyond Darkness
Er ikke det likt som den andre amatørfilmen som det ble reklamert litt for her for en stund siden? Pluss at det er Cloverfield-plagiat da.
-
-
Lieutenant
-
Beyond Darkness
Eksplosjonen er distansert - ikke I huset. :wink:
-
Beyond Darkness
Selv om du føler du har kopiert noe annet enn Cloverfield, vil Cloverfield sitte friskt i minnet hos alle filmfolk og du vil bli latterliggjort som tullingen som kopierte Cloverfield. Beklager, men sånn er det bare. Jeg begynte å gå med frakk 2-3 år før Matrix kom ut, men etter Matrix begynte alle sammen å kalle meg Matrix-wannabe og lignende mas. Enda verre er det vel at du har kopiert Blair Witch Project. Huff og huff...
Ellers så det jo fett ut. Litt drøyt rolig kameraføring når tingen kommer dalende ned.
-
Lieutenant Junior Grade
-
Beyond Darkness
Tja, 9 sekunder er ofte for mye. Bedømmer filmer som dritt allerede etter man vet regissør. Som feks når Uwe Boll har regi på en film... Men du har den rette innstilinga for å være filmskaper! Du mener alt er perfekt slik du har laget det, og det er det viktigste, for tviler du på deg selv faller korthuset fort sammen. Eller noe sånt. Når kan vi forvente å se mer?
-
Commander
Beyond Darkness
Men man må jo ha en smule selvkritikk også da. Hvis man syns at alt man lager er supert blir man jo aldri bedre.
-
8th March 2008, 19:16
Vice Admiral (moderator)
Beyond Darkness
Ah.
Ikke nok med at ett NAF medlem skal plagiere Cloverfield.
Like greit å kjøre på med hele TO medlemmer!
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker