den var smud!
kanskje litt kjedelig, kanskje du burde skifte vinkler litt oftere for å få kjappere klipp og mer spenning...
men ellers godt gjennomført bmx-film
Hello! Har aldri filma BMX før, men måtte prøve meg=) Filma med canon xha1 50i. CC er gjort i MBlooks, klipping er gjort i Vegas. Jeg brukte After effects for pixelmotion på klipp med slowmotion. Kanksje ikke alle liker musikken, men smaken er som baken, heheRis/ros?
[ame=http://vimeo.com/6666451]BMX-edit[/ame]
den var smud!
kanskje litt kjedelig, kanskje du burde skifte vinkler litt oftere for å få kjappere klipp og mer spenning...
men ellers godt gjennomført bmx-film
Kjempe fin film! Misunner dere som er så utrolig flinke på sånna ting! Er selv en nybegynner på skateboard, men skal nok bli bedre
Og bildene var fine med Canon xha1! Jeg er ikke på dette film-nivået enda, så har bare et billig hjemmekamera.. Har lyst til å oppgradere snart, men har akkurat brukt 9k på macbook pro![]()
Bra film, gode polly moves og utrolig bra triksing
I begynnelse kunne du kansje skifte vinkel, for di jeg fikk følelden "deja-vu" hopp med trappene kunne hvært litt nærmere, men eller smuud
Bra kvalitet.
Likte "Skip" redigeringa synkronisert med musikken
Hva skjer med han andre filmeren?
Er ikke så pro i filming selv, men dette er hva jeg syntest. Du er mye bedre enn meg!
OT: Yo Kaizer ^^
Yeah, drit kult.
Kule vinkler og bra at kameraet er i bevegelse, får det til å se proft ut
Har faktisk vært i skate/BMX parken i Kristiansand, pleier å være der om sommeren!
Bruker du Vegas Pro?
Idè-layout-opptak-redigering-premiere!
Bokmerker