Jeg vrir meg i smerte over å lese dette på engelsk. Du gir med null forklaring på hva man eventuelt ender opp med å se. Og er "MOAR" noe MMORPG-aktig? Laster uansett ned.
WAR! :twisted:
The Burly-Brawl
Episode 1
Download the movie here:
http://pyrodv.com/TBB-episode1.zip
Info:
This is the first episode of my old / new series, the Burly Brawl.
''''' Bad computer? Set the quality for low for No lagg! '''''
Episode 1 = The questions
Episode 2 = The question's answers that brings up MOAR questions.. =)
Peace <3
Jeg vrir meg i smerte over å lese dette på engelsk. Du gir med null forklaring på hva man eventuelt ender opp med å se. Og er "MOAR" noe MMORPG-aktig? Laster uansett ned.
WAR! :twisted:
Sorry :P slengte det ned fra Newgrounds.com
MOAR er noe jeg sier istede for more:P
Jeg vil begynne med å gi deg æresmedalje i diskriminering. Jeg kjører på mac, og ser det er en fin exe-sak her for å vise swf-fila. Flott og fint..
Og det er et heftig styr å finne frem til noe gratis programvare som funker til så sarte filformater.
Skal kommentere filmen når jeg på et finurlig vis har fått sett den.
Ola da... www.adobe.com last ned mac versjonen der XD
Fant flashplayer, men så vidt jeg kunne se av den installerer den kun en plugin til Firefox ?
Jeg har dog nå fått sett episode 1. Stlige øyne på karakterene, men jeg skjønte ikke hva som var disse AI-botene som blir nevnt i prologen. Skjønte ærlig talt ingen ting av denne greia. To menn som venter ved et helikopter - en kommer ut - pang - løpe - the end.
Opprinnelig postet av Jay
Hehe. Haha. Hihi. Tjoho. Godt å vite at det ikke bare er på PCen at man plages over at man ikke kan se alt helt uten videre. Men gudskjelov at det ikke var RealMedia. Fælt så treigt dette går. Hvorfor ikke gi link til Newgrounds? Er innom der støtt og stadig.Opprinnelig postet av OlaHaldor
Lagger på newgrounds
Det er vel dette som er problemet med Newgrounds... This is really nothing. Folk må slutte å lage slikt.
Bokmerker