Viser resultater 1 til 4 av 4
    Cadet 1
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    2

Standard Careful with that axe, Eugene

Ønsker konstruktiv kritikk på mitt bidrag til konkurransen for "the Axe effect" som gikk tidligere.

[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=YwaX6fwQbaI[/flash]

Ujevn lyssetting, noe rotete sammenheng, biten hvor han ser øksen på slutten, dårlig lyd og en treg siste del er noe jeg føler kunne vært bedre.
    Setter pris på tilbakemeldinger.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Sv: Careful with that axe, Eugene

Don't wake my friend. He's dead tired...

Beste Axe-reklamefilmen jeg har sett hittil. Sikkert fordi jeg liker vold. Sikkert fordi jeg liker oppspeedet Benny Hill humor. Men mest fordi jeg fikk følelsen av at det var en oppfølger til kortfilmen min Må Ha Det som også var reklamerelatert. I all hovedsak er det for lite oppspeedet og for langt. 2 minutter er drøyt lenge for en reklame. Mangelen på blod er også litt plagsomt, spesielt siden det ser ut som chilliketchup på hendene. Litt mer graphic oppførsel på jenta ville vært ypperlig for litt bedre "pang". Feks at hun allerede ridde den døde mannen. Den tegneserieaktigestilen på kalenderen er meget kul. Nærbilde av reaksjonen til øksemorderen på slutten ville vært bra, gjerne med dama i forgrunnen ute av fokus mens hun slikker blod av hodet på den døde mannen. Anywho, meget kult konsept. Hva var det egentlig som vant den konkurransen?

Cadet 4
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    15

Den var helt sinnsykt creepy. Ikke mer å si enn det

Cadet 1
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    2

Takker for tiden og tilbakemelidngene. Og god jul.

Enig at det ble litt for tregt, i allefall i den siste delen.
    Mangelen på blod og "graphic" oppførsel kom av at jeg fryktet det ville skremme juryen. Det var den mest vennlige ideen av de tre jeg hadde :P
    Glad du likte den herr Dahl, særlig etter at jeg så den fine "Må Ha Det". Karakteren som var en "physical manifestation" av dårlige norske vaner og "quirks" er en av de morsommere jeg har sett på en god stund.

Vinneren av"the Axe Effect" ble forresten dette nette bidraget. http://www.makeme.no/Axefilm/node/926

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •