Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Standard Chris Lee - Worry No

Halla!

Mitt aller første filmprosjekt!
    Har hatt regi og klipp på dette prosjektet, og det hele er gjennomført med et budsjett på rundt 8.000,-.

Filmen er en tribute til Talking Heads - Stop Making Sense konsert DVD fra 80' tallet.

Jeg visste at den kom til å bli spilt på MTV, de fortalte meg det... men må si at det var noe helt annet å plutselig se den med egne øyne... ble litt vått i øyekroken da gitt

Håper på tilbakemeldinger!

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=rndsEAYOurU[/ame]
    Coming soon...

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

føltes litt rart med han som "dytta" trommesettet inn på scenen...

egentlig grei sang... syns den var bra jeg

Ensign
    Medlem siden
    May 2008
    Svar
    25

Gratulerer med godt gjennomført musikkvideo
    Syntes det var tøft med trommedyttinga jeg. En ting som var mindre stilig, var den åpne døra som plutselig befinner seg i bildet.

En ting jeg hang meg opp i var regien på Chris Lee. Det virker som han hadde fått beskjed om å gjøre "he's thing", så skulle kamera følge han. Hitchcocks regi gikk ut på at skuespillerene skulle følge hans kamera, noe som ser unektelig pent ut. Jeg vil tro litt strengere regi hadde vært på sin plass. Improvisert kameraføring ødelegger også det som ellers kunne vært en kjempebra video.

Godt jobba :wink:

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    225

Pene kameraføringer. Ville nok hatt litt mer lys i bildet, flares etc. Og hva er det blå biblioteket som kommer inn? Virker ikke helt gjennomført at det bare er et sted. Viktig å gjøre ting mer helt. Og så hadde en 35mm adapter løfta det et hakk opp selvsagt.
    Fotograf - VJ - Digital etterbehandler - www.pylon.no

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Oisann gammal post Takk for innspill, og er helt enig.

Det er drøssevis av feil her og der. Kabler bak DJen, lys nede i hjørnet på strykerne, skinnegang nede i hjørnet her og der. Grunnen til at vi beholdt den døra var egentlig manageren. Han mente det bare fikk det til å se ut som en gigg... var litt diskusjon på det.

Den blå bibliotekveggen er tatt fra den originale konserten som vi har tatt det meste av scenene fra. Der har de lysbilder i bakgrunnen. Det er også derfor denne trommedyttinga, dansinga med lampa og dressen er med. Det at det ble blått var pga sinnsykt tidspress på slutten av den produksjonsdagen (vi måtte være ute av lokalene klokken 10 og begynte riggingen av den scenen kvart på 9 inkludert å sette opp bildene og lage en powerpoint til å kjøre på prosjektor...). Det er en av de tingene som smerter meg at vi ikke fikk riktig... Ble rett og slett et valg mellom riktig hvitbalanse på folka eller på bakgrunnen.

Her er den originale introen: [ame]http://youtube.com/watch?v=FzEadbTCKDA[/ame]

Vet ikke heeelt om jeg skjønner nøyaktig hva du mener om regien på Chris, men om du kunne utdype mer med et eksempel hadde jeg satt stor pris på det! Vi satt sammen og så mye på hvordan David Byrne beveger seg på scenen, og la det litt sammen med hvordan Chris vanligvis oppfører seg. Du mener kanskje at vi skulle hatt en fast kjøring som han forholdt seg til? mer enn at vi kjører frem og tilbake under fremføringen og plukker de bevegelsene som blir bra? i så fall er jeg enig... han gjør det til en viss grad her og der, men ikke nok.

Takk for tilbakemelding! Blir ikke siste filmen tror jeg
    Coming soon...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •