Ris og ros folkens :P
City of Cosa Nostra is a short animation movie, about a mafia don`s daily night jobs. Making deals, collections & even murders.
Dette prosjektet har vært på is i ca 6-7 måneder nå, så nå tenkte eg at det var på tide at den måtte ut. Filmen har ikke stemmer, men istede, subtitles. Blir litt kjedelig, men orket ikke lengre å vente på å stemmer.
Ønsker tilbakemelding
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Lpg64Kmn3D0"]YouTube- city of cosa nostra.wmv[/ame]
Mvh Kjetil Østevik
Crowhill Productions
Ris og ros folkens :P
Crowhill Productions
Dette likte jeg. Morsomme tegninger og ganske bra animasjoner. Du er flink med kamerabevegelser og bruker mange av tegnefilmenes typiske virkemidler for å lage bra stemning. Musikken var bra og passa veldig godt. Jeg ble nok litt lei av at det ikke var lyd på dialogen, det var kjedelig, men volden spritet litt opp spesielt med tanke på at det var CGI med annen kvalitet enn selve tegningene. Tekstingen var full med skrivefeil - det var plagsomt, spesielt siden man så godt at de var skrevet av en nordmann, når dette tydelig skulle være amerikansk. Alt i alt god stemning og fine animasjoner som blir delvis ødelagt av slapt manusarbeid og lite dramaturgi.
PS. Jeg likte dybdefølelsen du fikk fram i mange scener med flere lag med tegninger og folk som gjør ting i bakgrunnen og det at du hadde bakgrunnen i ufokus, slik som når mannen blir skutt på dass.
Sist endret av Kenny Wang; 11th January 2010 kl 15:50 Begrunnelse: Mer tilbakemelding
Tusener på takk ska du ha for svar heheJa, teksten skrev jeg etterhvert når jeg redigerte filmen, slik at vi visste sånn ca hva vi skulle se når vi satt på stemmer. Har fått såpass gode tilbakemeldinger nå at jeg faktisk tror jeg skal fikse stemmer
![]()
Crowhill Productions
*oppmerksomhet*
Crowhill Productions
Bokmerker