Viser resultater 1 til 7 av 7
    Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Standard Closeupmagic promo

Mornings!
    Har laget en promo for en venn av meg som er veldig god på closeupmagic.
    Har vært med han på en del ting og laget en promo som han skal sende til eventbyråer i tillegg til å bruke som egen-reklame.

Hva syns dere?
    http://www.youtube.com/watch?v=G5pAeTUveX0
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Sv: Closeupmagic promo

I starten kunne du droppa bad tv-greia, og gått rett på statisk bilde.

Ellers syns jeg det var morro å se reaksjonen til folk, men jeg syns ikke jeg fikk sett noe særlig masse av det han faktisk gjør, noe som gjør meg litt usikker på om dette er reelt eller en scam. Håper du skjønner hva jeg mener?

Jeg tror det er lettere for deg og de som har sett det han driver med å oppfatte situasjonen og det som skjer, enn vi som ikke har noe forhold til ham.

Det er ikke skivebom, for jeg blir jo interessert i å se, men det når ikke helt toppen da jeg ikke føler jeg får sett noe ekstraordinært.

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    113

hey jeg driver litt med close-up magic jeg synes det var bra.
    en firer

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Takk for tilbakemelding!
    Hele poenget med promoen, (fordi den er rettet mott eventbyråer) er å vise folks reaksjoner, og dermed selge en ide om at folk liker triksene hans, og det at de blir overrasket, triksene sparer vi til andre videoer

Man skal se at folk reagerer, det føler jeg vi har fått til, og etterhvert vil det komme flere "triks-videoer".

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

Med infoen fra din siste post syns jeg promoen er kjempebra! (har sett closeup magic selv. Grusomt rart)
    Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Sitat Opprinnelig postet av oletheking Vis post
    Med infoen fra din siste post syns jeg promoen er kjempebra! (har sett closeup magic selv. Grusomt rart)
    Godt å høre =)
    Ja, det er veldig spesielt og spennende, men nå har jeg vært med han på diverse ting over en lang periode, og da får man med seg hvordan det meste gjøres, så det mister litt av spenningen. Det er fortsatt artig å se andre som ikke har sett det før, så er det selvfølgelig noen godbiter jeg ikke helt har funnet ut av enda :P

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    113

her står det om promon på den lile magikern http://www.magiskecirkel.no/den-lill...ny-promovideo/

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •