Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13
    Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Contrack Thomas

Endelig fikk jeg brukt det 1 år gamle manuset mitt til noe.. Goberg hadde det jeg trengte altså den tegneserie opplegget fra Max Payne... den har endret seg litt fra manuset.. den er mere heftigere nå enn det den hadde vært for 1 år sia.. nå har jeg bedre utstyr osv, det er ikke noe handling, men bare noe for morro skyld!!

Direkte Link: http://www.home.no/fraj/Contrack%20Thomas%20nt.wmv

Jeg vil ha tilbake meldinger om filmingen, Effekter og lyd effekter..
    Altså ikke tenk noe på handlingen....fordi det er ikke noe handlig, det er rett å slett effekt test film som er 1 år gammelt...
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Standard Contrack Thomas

Er det noen spesiell grunn til at du staver "contract" feil. Er det "contrack" du vil si, eller er det bare en feil? På selve filmen står det "contrackt" - det er jo også feil. Det ødelegger liksom litt når det er skrivefeil i tittelen til en film.

Ellers så var det noe bra der. Første gangen du skyter feks - det ser sinnsykt bra ut, perfekt rekyl, og passende muzzlefash. Ganske kult alt dette dere lager med Max Payne - men så er det da også en grunn til at de fleste synes det spillet er fett. Rent amatørmessig så er det jo kult å bruke det, men mer profesjonelt så ville det bare blitt et dårlig plagiat, det er vel egentlig forbeholdt Max Payne - The Movie, hvis den noen gang kommer, i så fall.

Jeg tror man skal prøve å holde seg unna å kopiere andre for mye, selv på amatørnivå, fordi man kanskje kommer inn i en slags vane der man etter hvert gjør det vanskelig for seg selv å komme opp med originale elementer. Men for å teste ut utstyret sitt, og programvaren, er det jo selvsagt helt legitimt.

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Contrack Thomas

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Contrack Thomas

jeg er veldig streng på å KOPIERE fra andre ting, det skal jeg love deg.. jeg vil som oftest ha noe som jeg har funnet på, men dette er fra et gammelt manus, det ska stå Contrackt Thomas, det er meninga..... Han heter Contrackt Thomas Paulsen han morderen.. men jaja!! noe jeg fant på 1 minutt... men sånn uten å tenke på kopiering av andre ting osv så er det vel bra håper jeg..

Skrev bare feil på EMNE! sorry!

JEG SKAL LOVE DERE JEG ER JÆ***I STRENG PÅ DET Å KOPIERE FRA ANDRE FILMER!! Venna mine pleier alltid å kopiere musikk og som ofest effekter som er fra filmer.... jeg pleier som oftest å finne på noe selvlagd!!

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Contrack Thomas

Du trenger da ikke å banne

Ser at du fremdeles får streker i filmen, som trolig skyldes du blandet med NTSC og PAL i redigeringsprogrammet.

Pistoleffektene var bra at jeg ikke kan kommentere noe der også var fargene i bildene bra, men noe av bildene er presset litt flatere enn det bør være.

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Contrack Thomas

hva mener du med presset flate??

ønsker flere tilbakemeldinger!

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Anywhere
    Svar
    98

Standard Contrack Thomas

Imponerende film synes jeg, selv om musikken er fra Max Payne passet det bra, kopiert eller ikke.
    Enig med Kenny, det andre skuddet ditt var helt psyco bra, filminga var også veldig bra synes jeg. Go Freddern!!!!
    mil og vær glad for hver dag som går! Så skal du se hvor vondt i kjeften du får!

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Contrack Thomas

Sitat Opprinnelig postet av Freddern
    hva mener du med presset flate??
    Strukket flatere? I vanlig vising ser jeg at personene er normale størrelse, mens bildene er de tynnere.

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Contrack Thomas

Jeg vil ha flere tilbakemelinger... hmmm.. tikk takk!! skal lage en bakgrunn av ette!!

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard Contrack Thomas

det jeg likte beste med denne filmen var stemningen, du får en stemning fra en ekte film, bra kombinert med musikken, og om sagt så var stemningen veldig ulikt det du finner hos norske filmer, denne likte jeg virkelig
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •