Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 13 av 13
    Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Contrack Thomas

Takker.. flere?
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Contrack Thomas

Må bare kommentere det....
    Hvilke leiemordere går i slikt tøy? Jeg føler ikke det er korrekt. Er som å gjøre narr av hele leiemordergenren.

Du har masse rare effekter på de Max Payne stillsene. Snø eller regn eller hva enn det er. Det ser for min del helt tåpelig ut siden det verken regner eller snør i selve filmen. Etter Thomas har skutt brillefyren så kommer det et bilde hvor det står "Click". I tillegg er det en slags ladelyd i bakgrunnen. Han har da vel bare skutt 2 kuler... hva slags pistol har han som bare rommer 2 kuler?!!

Sier meg enig med Kenny Wang, den første muzzleflashen var helt utrolig konge fet. På de siste har du brukt lens flare, hvilket etter min mening, ser helt dass ut.

Savner lyden av hånda som tar imot bakken. Og hvis det er ankelen som knekker du skal simulere burde du ha sterkere og høyere lyd.

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Contrack Thomas

Jeg mangler en tast på tastaturet, ere legger nok merke til hvilken!

et som ligner på snø eller regn var i turtioalen.... et skal liksom se slitt ut, at gammelt osv... et er sånn på spillet også, men.. ette var bare en test uanset.. Skal lage en Bakgrunn om hvorfor han repte typen og et skal bli en egen kortfilm av et.... Husk at vi er amatører... men et var bare en test...et me lens flare var egentlig en feil.. jeg satt på for mye lens på munnings flammen.... sorry for et, men jeg venter på flere ieer fra en fra forumet, som skal hjelpe til...men sånn ellers var en vel bra! Takk ellers.. er et felre folk me ting på hjertet?
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •