men det jeg lurer mest på er hvordan de klarer å beholde kvaliteten så forbanna fint i serier og filmer man laster ned...
Det fins ingen "beste" stream. Jo mindre plass, jo dårlige kvalitet.
Man kan se for selv de "proffe" (i streaming) vanligvis legger ut trailere med 3 forskjellige størrelse (liten, middels, stor - av og til fullskjerm).
Skal man eksportere ut filmen sin, bør man eksportere i flere kvalitet, og se hvem av dem er mest "godkjent", og dermed legger ut på nett.
men det jeg lurer mest på er hvordan de klarer å beholde kvaliteten så forbanna fint i serier og filmer man laster ned...
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Jeg vet ikke helt - har sett de fleste gode benyttes seg av VCD eller SVCD-kode til musikkvideo og slik, som blant www.antipopvideos.comOpprinnelig postet av Ustabil-Kim
Jeg har rippet min egen dvd i VCD-kode, og så akkurat som DVDen. Husker ikke hva program jeg brukte, men ikke være vanskelig å finne med hjelp av google.com
Mens andre bruker DivX (og det har nettopp kommet ny versjon av divx har jeg hørt). Dersom jeg ikke gir et godt svar, kan www.freakforum.nu hjelpe deg kanskje - der kommer alle datanerder![]()
Takk for tilbakemeldingen. Det med speilet ble litt vanskelig, hadde vi kunnet ville vi hatt en litt annen vinkel, slik at det ble mer unaturlig at det ikke var noe speilbilde. Men på grunn av at badet der dette er filmet, ikke er særlig stort, ble dette mer eller mindre umulig, dersom vi ikke skulle få kamera med i bildet...Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
(jeg heter ikke egentlig Bjørn altså :wink: Nicket bedrar, jeg ble bare kalt Bjørn en periode, av grunner jeg ikke gidder å gå nærmere inn påI den virkelige verden heter jeg Espen, hehe. Ikke at det er så veldig relevant
)
Maser enda mer jeg :wink: Flere som har sett filmen?
så den på UKm og likte den veldig godt....
Spesielt bra var lyset i filmen... helt perfekt til å øke spenningen....
godt over godkjent film må jeg si....=)
Kanskje den beste (mest gjennomførte) filmen fra Ibsenart????
ww.laniban.com
Bokmerker