Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 20
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Arendal
    Svar
    59

Standard Den Siste Viking Teaser

Her er teaser på min nye film Den Siste Viking. Fra vi bak Golferen.
    Filmen kommer til neste år.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=_dZeGljdRQ8[/ame]

Mvh
    LO FILM og FF

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Dette så infernalsk dårlig ut. Jeg sier det ikke for å være slem. Det ser ut som typisk 8mm norsk hjemmefilm fra midt på nittitallet. Man fikk ikke vite noe som helst her. Ingenting av info som skulle tilsi at det er noen vits å se filmen. Og at du bruker opp tittelen "Den Siste Viking" på dette tilsynelatende skvipet her, er en skam. Du har vel egentlig funnet opp en ny trailersjanger; for dette er ikke en teaser, det er en loather.

Commander Hakvaag sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Oslo
    Svar
    313

*Fjerna av moderator*

Slike innlegg er berre unødvendige.
    Jon-André Hakvåg
    Filmfotograf

Vimeo - YouTube - Twitter
    Canon EOS 7D
    Canon EF 28mm f/2.8

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    156

*Fjerna av moderator*

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Sørumsand
    Svar
    636

*Fjerna av moderator*

EDIT: Dette var ikke bra film.
    Laks

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Her er me jammen meg konstruktive og modne!

Edit: Når eg tenkjer meg om, gjekk de for langt.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Arendal
    Svar
    59

Takk for tilbakemeldinga. :)

Jeg vil bare lage en Zombie film. Det er ikke er så lett.
    Jeg vet at Den Siste Viking kommer ikke til å bli så bra. Golferen som jeg lage for ca et år siden ble heller ikke ta så bra i mot.

Kenny Wang
    Takk for en bra tilbakemelding. "Det ser ut som typisk 8mm norsk hjemmefilm fra midt på nittitallet. " Jeg bare brukt et MinDv kamera. Jeg kan ikke noen om lys på film men jeg vil over til HD kamera. Gleder meg til Bunker.

Til der som bare skrive at filmen suger. Skrive litt mere hvorfor?

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Fint du gleder deg til Bunker, selv om jeg slakta teaseren din. Tror kanskje jeg fikk et snev av dårlig samvittighet nå... Kjennes ut som hjerneslag og infarkt på samme tid - stop it! Men apropos Bunker: Jeg blir veldig bekymra over folk som gleder seg så mye til den, alt for høye forventninger rundt omkring, slik jeg ser det. Eneste forskjellen på Bunker og andre filmer som blir lagt ut her; er at den er 10 ganger så lang; det er fremdeles en amatørfilm. For mye følelser her nå - jeg må gå å obdusere en katt, plukke ut noen levende kattefoster, træ dem på ståltråd, marinere dem i fittesaft fra ei sju år gammel jente over natta og dyppe dem i kaffen i morgentidlig, mens jeg nyter noen horehenrettelser fra en kinesisk hasardfilm.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Sørumsand
    Svar
    636

Sitat Opprinnelig postet av LOFILM
    Til der som bare skrive at filmen suger. Skrive litt mere hvorfor?
    Jeg fikk faktisk litt dårlig sammvittighet selv.
    Når folk sier at filmen din suger, så spør du hvorfor i stedet for å bli sur.
    Det er kjempe flott.

Derfor ber jeg om unnskyldning og vil nå fortelle litt mer om traileren din.

Om personen som dukker opp da jenta skriker skal være zombie, så kom ikke dette så godt frem. Han så ut som en helt vanlig person. Om du ikke har tilgang til bra nok sminke skal det allikevel ikke mer til enn en liten titt i sminkeskrinet til mor for å finne ett eller annet bare for å forklare publikum om at visse personer er zombier. Selv om det kanskje ikke ville sett bra ut ville folk i hvertfall ha forstått hva som er hva.

Dialogen synes jeg var teit og dårlig. For meg fremstår dette som bare kødd egentlig. Og det virker ellers ikke som om dette skal være kødd eller komedie? Mulig jeg tar feil her. Dialogen helt på slutten var utrolig dum og upassende. Hvorfor engelsk i en norsk film. Hvorfor denne ene replikken blir sagt på engelsk i filmen forklares kanskje der, men ikke i teaseren. Og dermed blir det ekstra teit.

Skuddlyden på slutten var helt fantastisk ræva. Jeg har noen bedre jeg kan sende deg om du er interresert i å forbedre lyden i selve filmen.

Ellers var det en del kul kameraføring og klipp. Dette er noe du bør ta med deg videre til nye produksjoner.

Håper dette hjelper deg litt.

Lykke til videre.

- Stian Svendsen
    Laks

Commander Hakvaag sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Oslo
    Svar
    313

Må vell si sorry jeg og.

Vist jeg skulle skrive noe om filmen din hadde det blitt noe alla dette:

Sitat Opprinnelig postet av StianSvendsen
    Jeg fikk faktisk litt dårlig sammvittighet selv. Derfor ber jeg om unnskyldning og vil nå fortelle litt mer om traileren din.

Om personen som dukker opp da jenta skriker skal være zombie, så kom ikke dette så godt frem. Han så ut som en helt vanlig person. Om du ikke har tilgang til bra nok sminke skal det allikevel ikke mer til enn en liten titt i sminkeskrinet til mor for å finne ett eller annet bare for å forklare publikum om at visse personer er zombier. Selv om det kanskje ikke ville sett bra ut ville folk i hvertfall ha forstått hva som er hva.

Dialogen synes jeg var teit og dårlig. For meg fremstår dette som bare kødd egentlig. Og det virker ellers ikke som om dette skal være kødd eller komedie? Mulig jeg tar feil her. Dialogen helt på slutten var utrolig dum og upassende. Hvorfor engelsk i en norsk film. Hvorfor denne ene replikken blir sagt på engelsk i filmen forklares kanskje der, men ikke i teaseren. Og dermed blir det ekstra teit.

Skuddlyden på slutten var helt fantastisk ræva. Jeg har noen bedre jeg kan sende deg om du er interresert i å forbedre lyden i selve filmen.

Ellers var det en del kul kameraføring og klipp. Dette er noe du bør ta med deg videre til nye produksjoner.

Håper dette hjelper deg litt.

Lykke til videre.
    Jon-André Hakvåg
    Filmfotograf

Vimeo - YouTube - Twitter
    Canon EOS 7D
    Canon EF 28mm f/2.8

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg