Jeg nekter å se to og et halvt minutt med teaser. Lag en på ett minutt, så ser jeg den.
YouTube- Den tredje mannen - teaser
Ble ikke helt som planlagt da mitt sammensatte crew gikk meg i mot, og mente at jeg ikke burde være bak kamera
men forran kamera. Greit nok det, men snurt var jeg. Vi fikk i hvertfall værgudene på vår side om ikke annet.
Tilbakemelding mottas med glede.
Hilsen Ray
YouTube- Den tredje mannen - teaser
Jeg nekter å se to og et halvt minutt med teaser. Lag en på ett minutt, så ser jeg den.
Jeg ser den, men er det noen regler på at en teaser ikke kan være 2,5 min? Skal en teaser være ett minutt?
Nei, der er ingen regler. Men det er en generell følelse av hva folk gidder å se og ikke. Ett minutt er nok maksimalt man orker å se en teaseroppbygd reklame og tre minutter er nok å dytte grensene for en mer dramaturgisk trailer.
Sist endret av Kenny Wang; 16th March 2010 kl 14:27 Begrunnelse: Trykkfeil
Henger meg på den. Kutt ned til 1 minutt så skal du få en grundig tilbakemelding.
mvh: Ken Martin Wigand
[Når du brenner for noe, sett fyr på andre]
Jeg skal være grei og gi litt tilbakemelding. Det første jeg skal si er: ja! kutt den! 2/3 av traileren er bare bilder av fisking, og veldig monoton fisking om jeg får si det. Lurer på hvor mange ganger man så den håven bli brukt til å ta opp fisk gjennom traileren.
Om jeg ser bort ifra det, og kommer til det andre innholdet i traileren så er jeg litt usikker. Er dette en dokumentar eller en fiksjonsfilm? Traileren forteller så lite om franchisen at jeg rett og slett blir usikker. Om det er en fiksjonsfilm må du putte in mye mer sniktitt på historien i traileren. Om det er en dokumentar bør du gi en sniktitt på et intervju eller der noen snakker direkte til kamera (for sånne scener kommer du ikke utenom om du skal ha en god dokumentar, med mindre du prøver noe helt kreativt og nyskapende!)
Jeg prøver å huske mer av de andre scenene, men ærlig talt er jeg fortsatt forstyrret over alle bildene av fisking. Ikke forstå meg feil, det var veldig pene bilder men totalt unødvendige. Bruk to eller tre i begynnelsen og så slutt med de. Da vil du ha masse tid til overs til å vise mer av den faktiske handlingen i filmen / dokumentaren. Det vil være nødvendig for å interessere folk.
En annen ting, om det er fiksjonsfilm så er skuespillet skranglene! For folka oppfører seg noen ganger som om det skulle vært en dokumentar. Altså en gjort til attitude hvor man prøver så godt man kan å få det til å se ut som det er sånn man virkelig er.
Og med det, er meg ferdig!
utseende var ikkje særlig bra. altså ikkje ditt nødvendigvis. men alt resten var crap. Skjerp deg!
Hmm. Jo takk for alle tilbakemeldinger. Blir ikke til å gjøre noe endringer på teaseren, da vi er begynt å klippe på filmen, men jeg ser poengene deres. Skjønte ikke helt hva denne KAOS mente, men jeg syntes han virket veldig useriøs. Jeg synes det bør være rom for litt mer seriøsitet, selv om det er et amatørfilm forum.
Tusen takk for en litt mer posetiv tilbakemelding. Filmen er nok full av små feil her og der, og filmen blir nok aldri like ambesiøs som vi tenkte da vi satte kursen til Tromsø, men ferrdigstilt skal den bli. Jeg synes du har et veldig bra poeng med at vi prøver å klippe filmen hurtig, og at vi heller lager en litt for kort film framfor en litt for lang. Bra at du skjønte historien, og vi har flere konflikter underveis
Takker og bukker
Bokmerker