Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    236

Standard Diverse hjemmesnekra filmer..

Noe gammelt rask jeg har fått konvertert til quicktime..

Gjerne rightclick og save as.. er tryggest mener jeg

Første fiction:
    Mindfucked

Eneste jeg har lasta opp her på bruket.
    50 mb

Første dokumentar:
    Motocross

27 mb

Første musikkvideo:
    Senseless

27 mb

Første surrealistiske:
    Surreal

27 mb

Første helmongo stop-motion med teit tittel:
    Jakten

9 mb mpg..

Første animasjonstest :lol: :
    Chop-chop

1 mb

Vil si på den tiden jeg produserte disse var jeg uerfaren og fersk i gamet..
    Alle filmene er laga i 2003. Utenom kotelettedansen.. som er laga i 2005.
    Venter på det ideelle manuset nå , eller å komme meg i arbeid..
    :roll:
    url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,762

Standard Oh no!

Ja, jeg har vel forsøkt å kommentere Mindfucked i Mindfucked sin egen tråd. Siden jeg så vilt slaktet den filmen uten å se den, skal jeg se disse filmene og komme med mest mulig saklig kritikk. Eller meninger... jeg sier hva jeg mener... skriver... vet ikke om det regnes som kritikk. Neppe konstruktivt!

Senseless:
    Interlacing. Deinterlacing. Noe i den duren må fikses. Og for Ed Wood's skyld, lag noe i farger! Tror littt småjusteringer i klipp og mindre overdreven bruk av effekter så ville denne gjort seg bra i forhold til musikken. Og farger såklart. Eller noe annet enn den berømte Mindfucked-fargen.

Surreal:
    Hvor har du fått dette sterke behovet til å lage filmer i grått/annen-grå-nyanse? Er hakkingen i lyden med meninga? Tror det ville gjort seg bedre uten. Filmen mangler den surralistiske dybden og virker bare som tilfeldig klipp fra noen personer som kjeder seg ytterst mye. Den ga meg ihvertfall ingenting, i motsetning til feks Eraserhead som ga meg hodepine. Ellers skjønner jeg egentlig ikke filmen, men justering av kontrast hadde ikke skadet.

Jakten:
    Du skal ha for at du orket å gjennomføre noe sånt, men ellers var dette mer søppel enn gjennomsnittsfilmen på YouTube.

Chop-chop:
    Ikke så mye å si på en test. Hvis du fortsatt venter på noe å gjøre kan du lage en kul musikkvideo til sangen "Koteletter" av Jokke &; Valentinerne.

Motocross:
    Dette minner mer om en reportasje enn det gjør en dokumentar. Enda godt det slutta litt morsomt. Fint at det er farger forresten! Unngå jumpcuts med mindre det brukes av effektmessige grunner. Voiceoveren er ikke helt på topp, men kan ha noe med min smak å gjøre. Tekstplakater ville kanskje gjort seg bedre. Folk som ser inn i kamera funker best hvis folk faktisk skal prate til publikum. Er vel heller normalt at folk som blir intervjuet i dokumentarer prater til intervjueren.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    236

Standard Diverse hjemmesnekra filmer..

Jeg tar alle dine synspunkter alvorlig..

De meste som er dårlig her er pga dårlig planlegging og mangelfullt miljø..

Vil nok ta nyere prosjekter mer seriøst etter kunnskapen jeg sitter med nå..

Jeg vil nok ikke bruke s/h igjen uten en god forklaring.
    Effekter er jeg faktisk drittlei av.. så det får dere nok ikke se i noen produksjoner fra meg..

Senseless-effekten ble bestemt av artistene... Så mista jeg disken og fikk ikke rendra ut en ren video. Har råmateriale. men gjort er gjort og spist er spist.. Vil nok ikke klippe den om igjen.

Men takk for titten mr..
    url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •