Viser resultater 1 til 9 av 9
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    NORWAY
    Svar
    66

Standard " Do Not Scare Me " Cheezy Cliche Teaser

This is a CheezyCliche Teaser from my latest Horror/Fantasy Short.
    Watch On :

Any Constructive Feedback is always good!

Denne lille snutten forteller ikke mye og ikke er den særlig seriøs heller. Men ta den for hva den er og forhåpentligvis så øker interessen for å se mer.

Setter pris på tilbakemeldinger, både ris og ros.

Best Regards!

Stein Olsen

Fiction, Make Your Own day Your Own Way!
    Sist endret av TheSteinOlsen; 6th November 2010 kl 14:07

Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2010
    Svar
    90

Standard

Jeg likte den godt! Den var på en måte litt intens og klarte å bygge opp den skumle effekten. De folkene med blod på seg gir også den ekle følelsen om dem. Det klippet i slutten derimot, en stor svart mann som skriker som en liten jente klarte jeg bare ikke å ta seriøst.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    NORWAY
    Svar
    66

Standard

Hei, takker for tilbakemelding!

Det at du ikke kan ta siste del av teaseren seriøst er egentlig bra. Filmen i sin helhet er forsøkt laget slik at den kan virke skummel men med litt humor.
    Teaseren bygger kanskje opp til noe veldig seriøst, men så kutter det skriket på slutten all fornuft og bygger opp det absurde. Hele greia er ment til å være litt morsom, men har visst feilet der :P

TheSteinOlsen

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Rissa
    Svar
    125

Standard

Jeg gliste stort allerede fra første stund. Kjempebra teaser! Tenkte at den var veldig serriøst, helt til det siste klippet kom inn i bildet... Nå fikk jeg lyst til å gå ut å lage en slik film

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    NORWAY
    Svar
    66

Standard

Hei Haugsdalen,

Tusen takk for at du tok deg tid til å se den lille snutten. Hvis du lager en slik film, la meg få vite om det! Syntes slike filmer som ikke tar seg selv så høytidlig er kjempeartige.

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Rissa
    Svar
    125

Standard

Det skal jeg

Viste den til han som sitter ved siden av meg på skolen, og han bare: "Er det ungdommer som har laget den der?!?!". Vet ikke hvor gamle dere er, men jeg sa ja

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    NORWAY
    Svar
    66

Standard

Hehe, vel... Folk sier jeg ser ung ut =P Jeg er faktisk 26, og er akkurat ferdig med Bachelor Honours året mitt her i England. Nå tror jeg ikke alder egentlig har en vesentlig betydning, jeg har sett filmer som er blitt laget av eldre folk enn meg og noen av de er faktisk direkte elendige. Samtidig så har jeg sett filmer som har blitt laget av folk som er yngre og de utrolig bra :P

Mulig man finner sin egen stil og er du heldig så liker folk den. Alle har sin egen utrykksmåte med mindre de strever etter å etterlikne andre.

Jeg liker Horror/Fantasy med en litt gotisk stil. Har nok ikke truffet helt der på "Do Not Scare Me". =P

Stilen til Guiellmo Del Toro og Pans Labyrinth er jeg stor fan av, men gjør så godt jeg kan for å finne mitt utrykk.

Men nok om meg og min film, om ikke lenge skal jeg hva du har laget hvis du har lagt ut noe.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    61

Standard

Ser ut som små syke greier. Er det noen dyp og abstrakt mening bak det? Eller er det kun fancy pæncy psycho stuff?

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    NORWAY
    Svar
    66

Standard

Hei Rino,

Folk som har sett den her på Universitetet sier den er " Scary, Weird and Funny". Den er nok ett par tanker psycho, men heldigvis så støtter filmen seg på en mening bak all galskapen.

Lignende tråder

1. "Se Vest" pre teaser! Airtime productions
    Av Airtime productions i forumet Reklame !
    Svar: 3
    Siste tråder: 27th April 2009, 23:57
  2. Teaser for isfiske-filmen "PÅ TYNN IS"
    Av mrlee70 i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 2
    Siste tråder: 19th April 2009, 15:51
  3. "Under tørt vann" - Teaser
    Av MiniMan i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 27
    Siste tråder: 9th June 2008, 20:35
  4. Haster! Dyktig kreativ klipper til "Børre" teaser.
    Av kimdill i forumet Kjøp av tjenester (annonser)
    Svar: 13
    Siste tråder: 13th August 2007, 20:45
  5. Teaser - "Salvation 2: Revenge of AntiChrist!"
    Av mrlee i forumet Reklame !
    Svar: 4
    Siste tråder: 19th October 2005, 13:47

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine