Ganske kjedelig egentlig, men morsomt med han feite og alle som virkelig nekter for å stemme FRP.
Ganske kjedelig egentlig, men morsomt med han feite og alle som virkelig nekter for å stemme FRP.
hva kunne ha vært bedre?
Tellinga til fem hadde ikke vært nødvendig mer enn én gang. Lyden av TV som skrus av og på høres mer ut som en laserpistol eller noe sci-fi enn et fjernsyn. Og lyset i de siste monologklippene var forskjellige da du klippet fra total til nær. Dessuten et veldig irriterende og unødvendig jumpcut helt i slutten(04.45), hvorfor er det der?
Tror også det ville fungert bedre om du kutta ut den røde bakgrunnen med Siv og "FRP TV" og heller satte den teksten på den første blå animasjonen som vises.
Nå er jeg politisk likegyldig, men dro litt på smilebåndet når:
-Tjukken sier "tard eller?"
-Fjortisjentene som er anti-stemming
-Alle som er mot FRP
-Når han konkluderer med at Lillehammer er fullt av kommunister, sosialister osv osv.
Kjedelig ja, men den har noe i seg som jeg liker. Hvis ikke hadde jeg aldri kommentert den. Lykke til!
PS. Det som hadde gjort seg var noen konservative gamle rasistpensjonister. De slår aldri feil!
PPS. Kult navn hovedpersonen har.
ok, er ikke helt enig på alle punkter, men jeg tar kritikken til meg. takk for konstruktiv tilbakemelding i allefall :wink:
Jeg var med på å lage filmen. Den er nok ikke SÅ morsom om man ikke er helt inni FRPs prinsipper. Jeg er litt uenig i at det blir kjedelig. I allefall ikke ute på gata. Når vi viste den i stor sal på Ungdommens Kulturmønstring på Lillehammer lo publikum så mye at når neste poeng kom, mistet de det nesten. Vi gikk foresten videre med den, samt to andre filmer vi har laget: Lui og 15:35
Dette var jo egentlig bare et stunt der vi tok med oss kameraet ut for å se hvaslags reaksjoner vi fikk.
Kontakt meg for leie av kran, dolly, steadicam, kamerarig og annet!
Bokmerker