hahah.... var sikker på att det egentlig skulle vere en tannlege,
helt til jeg så drillen. middagen så jo god ut :lol:
kul film!
For dere som liker å se filmer produsert på egenhånd av folk som har lite å fordrive tiden med, ta en titt her:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=BkCoemeVeMk[/ame]
I'm both the cast and crew!
Skutt på DVX100be, redigert i Vegas.
hahah.... var sikker på att det egentlig skulle vere en tannlege,
helt til jeg så drillen. middagen så jo god ut :lol:
kul film!
æsj,det var den sykeste menyen jeg noensinne har sett! 8O det måttte ha vært en veldig skarp kniv!hva var maten?øyner og ?
var mannen med drillen en kannibal?
men den var jo bra da :P .
15,4" MacBook Pro-2,4 GHz / Nikon D5100
Bazinga!
Ro ned redigeringen av fonten, dude.
*Fikset på av undertegnede barnehageonkel*
Øre! Det han tar ut fra skålen er et øre, vises ikke så bra, men det er det.
Aaaaaah! Genialt!
Elsker sånne meningsløse, korte groteske filmer.
Herlig!
Håper på å få se mer slikt fra deg =)
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Tror ikke et øye ser sånn ut på innsiden, når man skjærer i det.
Det er noen logiske brister i filmen... som feks hvis man kjører en drill i øyet på noen... hvordan kan det da komme helt ut igjen. Og øyet er ikke så hardt, med mindre det er nedfryst. Men drill vs øye klippet ser sinnsykt bra ut. Vet ikke hvor nærme du er i virkeligheten, men det der ser temmelig farlig ut. Et lite ticsanfall og du har boret langt inni hjernen...
Minnes du har lagd en film tidligere i samme stilen? Kan det stemme? Anywho, du må gjøre noe med fargekorrigeringen, blodet virker altfor kjipt. Det kan jo også ha en sammenheng med at det er på ei hvit skjorte. Burde forresten vurdert litt radioskurring og lavere lydkvalitet på radioen som spiller Don't Worry Be Happy sangen. Mangel på lydeffekter er egentlig det eneste som gjør at jeg ikke vil frivillig hoste filmen på Dahlske Bank. Groteske nok lydeffekter og dette hadde vært superfett, selv om det ikke har verken historie eller mening.
Kul film =)
det eneste som irriterer vettet av meg er at dere bruker tid på å få et kult look på filmen, men alikevel legger det ut på youtube.
det er greit å legge filmer av folk som tryner og krasjer og sånt på youtube, men når du lager FILM, så må man ikke ødelegge hele greia ved å fucke kvaliteten på youtube!
Men stå på!
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Er fullt klar over at det er logiske britser, men hele greia er skytt på en dag. Kun som et kjede-seg-prosjekt. Og jeg liker å leke meg litt med effekter. Hanskene hans burde jo også være blodige når han spiser. :roll:Opprinnelig postet av dahlskebank
Drillen var jævlig nærme øyet mitt! Men, alt for film, eh? 8)
Jeg lagde en temmelig lik denne ja, med noe SAW musikk og stikksag greier. I samme rom faktisk.
Når det gjelder lydeffekter så er jeg enig. Det hadde gjort seg med mer groteske lyder!
Takk for tilbakemeldinger
Bokmerker