hmm...
Ingen som har en eneste mening....
:-\
jeg tåler slakt om det er det det står om![]()
Det er første Animasjonsfilmen min, så ikke kapp av meg hodet![]()
Men all konstruktiv kritikk er mer enn velkommen
Det mangler noen sekunder på slutten som forsvant et sted i prosessen... men du kan lese den her :
... Eller ikke.. om jeg ikke finner ut hvordan man legger til spoilere...
shit same : Hun går tilbake til å være en statue mens Harry faller sammen til å bli en hau med ben i det solen står opp. Mennesker som strømmer til torget blir sjokkerte over å finne et menneske skjelett med en rose i hånden midt på torget en søndags morgen... :/
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=fI0vCX4O2MY]http://www.youtube.com/watch?v=fI0vCX4O2MY[/ame]
Og jo.. filmen er noe.. hva skal jeg si... MYK? på alle måter...
please comment =)
Hadde jeg bare hatt to like sokker...
hmm...
Ingen som har en eneste mening....
:-\
jeg tåler slakt om det er det det står om![]()
Jeg vil no si! J**** bra arbeid!
Synes filmen var fin!![]()
T.Nakken produksjoner
Takker =)
Jeg sleit endel med tempoet, det må jeg si, prøvde forskjellige hastigheter, men til slutt kom jeg frem til at det var mest behagelig å se på i slow motion... hehe, er litt usikker på hvorfor jeg likte det best, men ble nå engang slik denne gangen.. =)
skal absolutt tenke litt hardere på det neste gang
keep it comming! - Er det eneste som gjør den neste filmen bedre!-
Likte denne utrolig godt! Og jeg må spesielt nevne at musikkvalget var veldig bra, skapte masse følelser. Kan du si meg hva stykket/sangen heter?
Jeg for min del likte at filmen ikke "rushet" på, men at tempoet var rolig og avslappende.
Håper på å se mer fra deg![]()
=)
Den først sangen er " Anitras dance" av Edvard Grieg mens den andre er bare en pianoversjon av en sang jeg ikke er sikker på hvilken er... pianoversjonen er av " Yanni" :/
Så koselig at dere liker den =)
Bokmerker