Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    156

Standard Eksperimentering

Her vil jeg poste mine eksperimenter på alt med film.

Kan starte med "Punch Test 2"

---------------------
    P U N C H T E S T II
    Hva jeg gjorde: slettet 1 keyframe, La på blur og 4 Keyframes med zoom.

Youtube: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=YSVofsuECUc[/ame]
    ---------------------

---------------------
    3 D L I G H T S A B E R
    Hva jeg gjorde: satt på en 3D lightsaber skafte. Rotoscopingen suger osv da :P

Youtube: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=AvTkM1kag2o&;mode=user&;search=[/ame]
    ---------------------

---------------------
    B A S K E T
    Hva jeg gjorde: Prøvde meg på vinkler osv.
    Youtube: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0dXtaHPH_a8&;mode=related&;search=[/ame]
    ---------------------

---------------------
    F I N A L S O L U T I O N
    Hva jeg gjorde: La inn muzzle flasher og en dårlig lightsaber :S
    Youtube: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=_7iA_kPInIg&;mode=related&;search=[/ame]
    ---------------------

---------------------
    M E VS M Y S E L F
    Hva jeg gjorde: Klonte meg selv.
    Youtube: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=mxCNpFUs2Nk&;mode=related&;search=[/ame]
    ---------------------

---------------------
    B - T R A M P
    Hva jeg gjorde: La på lightsaber å bestemor: D og muzzle flash på roy.
    Youtube: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=1m-cQkM3KC4&;mode=user&;search=[/ame]
    ---------------------

Mer kommer.

Hadde vært kult visst dere hadde gitt forslag på hva jeg bør prøve meg på.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,762

Det du i første omgang kunne gjort var å samle alle fimene i en YouTube-film, slik at jeg slipper å åpne så mange vinduer. Bare stress når klippene er 6 sekunder. Eventuelt lage en kortfilm. Lengre sammenhengende filmer er bedre enn testfilmer, selv om kortfilmen kun er lagd for å teste ut noe. Man må ikke teste ut alt for så å ta med kun det beste i en film når man er på amatørstadiet. Man kan leke seg.

Punchtesten ser ikke særlig kul ut. Vil ikke anbefale stative totaler på slag. Innzoomingen i selve slaget kunne sikkert fungert bedre i et håndholdt nærbilde. Nå virker det bare som om du prøver å skjule et dårlig slag. Lightsabergreiene er ikke noe for meg, så jeg kan egentlig ikke kommentere med noe annet enn at location og kostyme er everything hvis du skal ha lightsabers i filmen din.

BASKET var faktisk ganske kul til å være ingenting. Mongoskuespillet er ikke helt toppers, men spesielt bruken av musikk og stortotalen uten musikk gjør det hele morsomt fordi det er usaklig teit. Nest siste klipp ser uberfett ut og hva enn du har gjort her må du gjøre det i en skikkelig kortfilm. Vil foreslå at du passer på lysforholdene og innstillingene på kamera, er noe rotete og plagsomt under og overeksponering.

Final Solution... er røykene ekte? Den er unektelig ekte ut. Hvis den er lagt på i post så er du meget flink! Skytingen fungerer veldig bra, veldig Arnold måten våpnene holdes og blir ladet. Få det inn i en lengre kortfilm! Kloningen var veldig lite verdt. Ikke fortsett med slike kloninger. Finn på noe nytt. Se Kaldt Blod trilogien for å lære mer om skikkelig kloning.

Hva er B-Tramp for noe sære greier?
    Jeg foreslår du prøver deg på en lengre sammenhengende kortfilm! Dyp handling er ikke nødvendig for å få det til å henge sammen.

Jay
    Jay er offline
    Lieutenant
    Medlem siden
    Sep 2007
    Svar
    94

Hei. Takk og ja jeg legger altid inn muzzle flash / røyk osv i post, btw final solution effektene er ikke så bra.

Syns også at disse "testene" trenger mye forbedring, og har akkuratt laget ..nesten ferdig en film med nesten bare meg i . alså kloning, litt mer avansert en vanlig :S

B tramp er noe rart noe :P

Basket er vår første film med mitt HD kamera, veldig barnslig, dårlig lys og alt det du sa.

Takk.

Sitat Opprinnelig postet av dahlskebank
    Det du i første omgang kunne gjort var å samle alle fimene i en YouTube-film, slik at jeg slipper å åpne så mange vinduer. Bare stress når klippene er 6 sekunder. Eventuelt lage en kortfilm. Lengre sammenhengende filmer er bedre enn testfilmer, selv om kortfilmen kun er lagd for å teste ut noe. Man må ikke teste ut alt for så å ta med kun det beste i en film når man er på amatørstadiet. Man kan leke seg.

Punchtesten ser ikke særlig kul ut. Vil ikke anbefale stative totaler på slag. Innzoomingen i selve slaget kunne sikkert fungert bedre i et håndholdt nærbilde. Nå virker det bare som om du prøver å skjule et dårlig slag. Lightsabergreiene er ikke noe for meg, så jeg kan egentlig ikke kommentere med noe annet enn at location og kostyme er everything hvis du skal ha lightsabers i filmen din.

BASKET var faktisk ganske kul til å være ingenting. Mongoskuespillet er ikke helt toppers, men spesielt bruken av musikk og stortotalen uten musikk gjør det hele morsomt fordi det er usaklig teit. Nest siste klipp ser uberfett ut og hva enn du har gjort her må du gjøre det i en skikkelig kortfilm. Vil foreslå at du passer på lysforholdene og innstillingene på kamera, er noe rotete og plagsomt under og overeksponering.

Final Solution... er røykene ekte? Den er unektelig ekte ut. Hvis den er lagt på i post så er du meget flink! Skytingen fungerer veldig bra, veldig Arnold måten våpnene holdes og blir ladet. Få det inn i en lengre kortfilm! Kloningen var veldig lite verdt. Ikke fortsett med slike kloninger. Finn på noe nytt. Se Kaldt Blod trilogien for å lære mer om skikkelig kloning.

Hva er B-Tramp for noe sære greier?
    Jeg foreslår du prøver deg på en lengre sammenhengende kortfilm! Dyp handling er ikke nødvendig for å få det til å henge sammen.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •