Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 20

Tråd: Eleve11

Cadet 2
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    5

Standard Eleve11

Sjekk ut denne kortfilmen... kom med tilbakemeldinger

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=T6zd6Nu5Ebg[/ame]

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard Eleve11

Jeg gadd ikke se hele.
    Dette var kjedelig, rotete og rett og slett lite underholdende.

Jeg så 1 minutt av den 3 minutters film.
    Da er den kjedelig.
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    Svar
    105

Standard Eleve11

Enig med Jason her, jeg så også rundt 1 minutt også orket jeg ikke se mer :?
    ww.KillerApeProductions.com

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Standard Eleve11

Siden du er fersk her på forumet, så er det vel på sin plass å slakte filmen din, som tradisjonen krever. Dette var tarverlig og vondt. Det er grensesprengende kjedelig, på nippet mot det unaturlig irriterende. Det er en grunn til at slike ting har fått tilnavnet artsy fartsy. Det er for det første universets verste bruk av jump cut, og det er alt for mye inni rommet med spot light. Uti skogen så gjør han ingenting, og voice overen er uinspirerende og tørr. Diktet er klisjéfylt og ekkelt. Jeg likte ingenting ved denne filmen, men historien har vist oss at det er disse overkunstneriske personene som gjerne kommer seg inn i hjertene på uvitende produsenter med tykke lommebøker ikledd keiserens nye klær. De tenker at det må være genialt siden de ikke forstår det. Men du har i alle fall prøvd å få til noe, så du får litt kreditt for det, bare så lenge jeg ikke må se oppfølgeren.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    165

Standard Eleve11

håper ikke det er sluttresultatet... og at du bare har tatt opp fra skjermen fordi du ikke gadd å rendre den!

men, er ening med dem andre....var litt dårlig flyt
    he meaning of justice can change from one day to the next.
    A professional solider never brings justice into the battle.
    So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,762

Standard Eleve11

Det er en fordel når man legger ut link til en kortfilm, eller andre filmer for den saks skyld, at man også legger ved en kort notis om hva faen det er for noe man har tenkt å trykke på. That having been said, let's take a look at the board... Enig med Kenny Wang her, artsy fartsy. Fikk følelsen av at dere har sett for mange Vietnamkrig-filmer. Voiceoveren er som nevnt, tørr og uspirende, men av en eller annen grunn minnet den meg om stemmen til Martin Sheen i Apocalypse Now. Engelsken er heller ikke helt på topp, noe jeg er 100% overbevist om at man kan få skikkelig til så lenge det er voiceover. Og hvorfor er det telesync?

Skuespillet så dog formidabelt ut. Vil heller ikke se oppfølgeren, men kan gjerne se denne mannen spille en mer krevende rolle!

Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mandal
    Svar
    429

Standard Eleve11

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Det er for det første universets verste bruk av jump cut
    E N I G ! !

Det hoppet jo annehvert sekund jo!!!
    a ja, nei nei, verden er merkelig!

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Eleve11

for det første, MAN SKAL IKKE LEGGE FILMER PÅ YOUTUBE, bare fordi det er lett og gratis. Da kan man like gjerne slutte å lage film om man bryr seg så lite om sluttresultatet at man driter i at youtube ødelegger hele looket og kvaliteten man strever etter på sett og i klippen.

For det andre, filmen er faktisk filmet av en skjerm. dette er en dobbeltblooper. Både youtube og filmet rett av en skjerm,,
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Cadet 2
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    5

Standard Eleve11

hehe.. mye kritikk her.. er ikke jeg som har laget filmen.. er jeg som spiller i den.. har vært med på å skrive den da.. Dette var skoleprosjektet til en kamerat som han faktisk fikk 6 på..

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Standard Eleve11

Sitat Opprinnelig postet av CaptainSG88
    faktisk fikk 6 på..
    Perfekt eksempel på keiserens nye klær i praksis. Flott!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •