Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 20 av 20

Tråd: Eleve11

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Ålesund, Vatne
    Svar
    148

Standard Eleve11

Synst dere var litt vel kritisk her da.
    Kvaliteten er sikkert mye bedre i orginalen, men som sagt, ødlegger jo tube alt.
    En film som absolutt har mye rom for tolkning, men synst ikke den fortjente slakt..:P
    idet Film Productions
    www.eidetfilm.net

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Hauesund
    Svar
    149

Standard Eleve11

Jeg er delvis enig i kritikken mot denne filmen, for mye lys i rommet og for lite mening med det som skjer i skogen. Er egentlig en grei ide til en kortfilm, men dette burde ha blitt gjort mye bedre. Likte ikke noe særlig kvaliteten på stemmen (eller kansje stemmen i seg selv?). Virket som om filmen ble laget rundt et stemmebånd laget for 50 år siden, virket ikke helt troverdig. Men deler av filmen er faktisk ikke helt på jordet. Blir mye overspill, men noen ganger blir det litt realitet ut av det. Uenig i 6'er, selv om jeg forstår det (lærere er jo ikke akkurat kjent for sine film- og tekniske- egenskaper/interesser)
    ww.laniban.com

Cadet 2
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    5

Standard Eleve11

Hei. Jeg er han som har laget denne filmen.
    Fikk høre at den var lagt ut her og ikke hadde fått den beste kritikken akkurat. Ble litt skuffa over kommentarene som stod her. Det jeg var skuffa over var at nesten ingen skjønte filmen. Jeg regnet ikke med at denne filmen skulle bli noe spesielt ut av for jeg lagde den bare for skolen. Mangel på ressurser og skuespillere gjorde det vanskelig. Jeg endte opp med en skuespiller, men jeg synes jeg gjorde det bra ut fra mine muligheter og jeg er veldig fornøyd med skuespillern. Jeg synes det var litt dumt at denne filmen ble lagt ut her i den tilstanden som den er i. Grunnen til at det er en så ræva kvalitet er fordi jeg ikke brukte en veldig dårlig pc til redigering, pcen ville ikke brenne, hehe. Så det var ikke fordi jeg ikke gadd å brenne den (som noen skrev). Jeg har tenkt til å redigere den på nytt igjen, men har bare ikke hatt så mye tid til det og jeg måtte levere noe til skolen for å ikke stryke.

Jeg er enig i at det kanskje burde ha vært en liten tekst om hva denne kortfilmen handlet om. Ja kanskje noen synes den er kjedelig og det gjør ingenting, det er smak og behag.

Jeg går i tiende klasse... og det med at jeg ikke liksom ikke gidder å legge noe i filmen som dere sier, at jeg legger den på youtube siden jeg ikke gidder å betale for noe bedre, jeg har faen meg ikke så mye penger... jeg er 15år... har ikke det beste kameraet eller det beste redigerings programmet... Men det med kvaliteten på filmen var ikke det jeg vill at folk skulle tenke på... det var ikke derfor jeg laget den. Jeg ville vise en liten historie om en mann som har vært i krig og ikke klarer å leve med det han har opplevd... alltid alene. Jeg ville ikke ha med action scener eller star wars fighter som nesten alle filmene her har. Jeg ville gi et budskap, men kanskje jeg ikke klarte det sånn som jeg ønsket. Men jeg ser på andre filmer som er lagt ut på denne siden som er jo helt forferdelige. Det står at mitt "dikt" er klisjefylt og ekket... ja, for alt annet her er jo så jævlig orginalt. Og klisjeer kan være brae... ellers hadde de ikke vært klisjèer. Men herregud... tenk litt på hva jeg vil frem med denne filmen og ikke bare på kvalitiet! Tenk på hva jeg vil fram til! Og i det minste se ferdig filmen. Jeg mottar dårlig kritikk med glede, men da skal det ha en mening... kanskje dere kan gi meg noen tips så jeg kan gjøre det bedre en annen gang. Ikke som Kenny Wang sa(forresten jeg så en film du har laget.... what the fuck?) at siden man er en fersking på siden så er det tradisjo å bli slakta! Hjelp meg da! Meningen med denne siden er vel at man skal vise frem filmene sine og få lysten til å lage flere... egentlig hvis du ikke har noe bra å si, så trenger du ikke si noe hvis du ikke har noe som kan hjelpe meg...

At en film må være så jævlig beskrivende for at dere skal skjønne den. La seeren tenkte litt selv... det mener jeg... men jeg fikk det vist ikke helt til denne gangen. Men det er alltid hyggelig at noen i det minste har sett den^^

Vell dette er det jeg har å si.
    Takk for at dere så på filmen min

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard Eleve11

Hvorfor disser du Kenny like før du ber oss om å inspirere i stedet for å slenge dritt?

Om du vrir litt på det backfirer det over på deg.

Kenny har nok (sorry to say) en god del mer erfaring enn deg.
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Cadet 2
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    5

Standard Eleve11

Nei, sant. Beklager for det egentlig. Ble litt revet med. sorry... var ikke det jeg ville frem til

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard Eleve11

Det går nok greit vettu =) :wink:
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Standard Eleve11

Berre legg ut fleire filmar. Lag mykje film, ingnorer meiningslaus slakt og for all del ta til deg alt av konstruktiv kritikk.

Eg hadde det heilt likt som deg i byrjinga. Det er på ein måte elden du må gjennom for å klara deg her og oppnå litt respekt.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

Standard Eleve11

Er enig i mye av drite utalt i tråen om den hær filmen.

Likevel er den noge av det aller beste, der er postet på her på forum.
    Det sier jo lit.

Cadet 2
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    5

Standard Eleve11

Det var veldig hyggelig å høre! noen som likte litt av filmen i hvertfall! Men jeg er også enig med en del av kritikken, det med kvaliteten og sånn.... var jo ikke sånn det skulle bli, hehe.

Cadet 2
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    5

Standard Eleve11

Skal redigere den på nytt og legge den ut en gang til blir like "kjedelig", men kvaliteten blir medre

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •