ganske stiliglitt merkelige replikker (veldig konstruert), men ellers bra.
Vi har et fag på skolen hvor vi kan gjøre akkuat hva det vil, bare det har noe med media å gjøre, så jeg og to venner lagde en trailer til en slags actionfilm vi kalte Elevrådet. Den handler om en rektor som prøver å fjerne elevrådet, og elevrådet som prøver å kjempe imot. Rektor og nestlederen i elevrådet samarbeider i skjul.
Setter pris på tilbakemelding!
(Filmen er filma med Canon 7D, og for det meste 50mm f/1.4, og innimellom standard 18-55)
-Anna
ganske stiliglitt merkelige replikker (veldig konstruert), men ellers bra.
Hei,
Takket være 7D`en så ser det jo pent ut. Men med ett slikt kamera har du jo ett hav av potensiale til å få selve filmen til å se bedre ut. Det jeg hang meg mest opp i var komposisjonen rent fotomessig. Dette er sikkert bare min ville mening, men jeg syntes du/dere har kuttet altfor mye av hodene til skuespillerene. Noen ganger ser du bare såvidt over øynene.
Men jeg skal ikke kritisere for mye i fare for at noen blir sure. Ellers så var det en fin liten snutt
Takk for titten!
Fiction - Make Your Own Day, Your Own Way.
www.pathscrossfilms.co.uk
www.norskfilmforum.com/forum/showthread.php?15527
Mye bra, som sagt over, kuttet litt for mye av hodet.
Fargene og scenene ser bra ut, men scenen der de sitter rundt bordet ødelegger mye. Det er liksom ikke skummelt nok. Rommet burde vært litt mørkere, mener nå jeg.
Ellers syntes jeg også skuespiller presentasjonen osv på slutten ikke var så bra gjennomført, stygg font..
Artig liten sak.
Det ser for meg ut som "hodekuttingen" er pga at de svarte film look stripene er lagt på i etterarbeidet og ikke tatt høyde for under innspilling.
For å komponere bildene riktig må man vite på forhånd at man ønsker å legge på desse stripene og foreksempel lime en tapebit oppe og nede på monitor/LCD-skjerm slik at fotografen får komponert bildene ordentlig.
Personlig liker jeg effekten generelt, men på denne traileren bør stripene fjernes.
Den "hodekuttingen" var irriterende, men ellers syns jeg traileren var veldig bra. Brukte dere ekstern mic under opptakene, eller brukte dere den innebygde i 7D'n ?
Bokmerker