Det første som slo meg, og det slo meg hardt i trynet, var at du har skrevet "2 guys", og deretter "one war", "one disaster" osv. Det er mer korrekt og ser bedre ut å skrive tallene med bokstaver, og om ikke, så må du i hvert fall fortsette med tall hele tiden.
Dårlig animering på "one disaster"-teksten, det kunne du tatt deg tid til å rette opp i. Generelt for animeringene så er det vel greit om teksten faktisk forsvinner, i stedet for å bli kjempeliten.
I tillegg så var det ufattelig billige lydeffekter, jeg tror du kunne funnet noe bedre. Skal ikke kommentere eksplosjonene dine så mye, siden du allerede har påpekt det selv, men på 00:28 så ser vi et skudd som treffer i snøen, eller noe sånt, uten noen lydeffekt.
Det siste klippet, når de flyr opp, burde du ha startet litt tidligere. I filmen så ser man jo at de står stille og begynner å løpe mot kamera. Altså et kontinuitetsbrudd. På klippet som kommer før, løper de jo begge, men her står de plutselig stille.
Det er mye pirk man kan sette fingeren på her. Jeg vet ikke helt hva slags tilbakemelding du er ute etter, på en film uten noen ordentlig handling...?

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat

Bokmerker