Viser resultater 1 til 8 av 8
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Elverum
    Svar
    67

Standard The Elverum-tragedy

Hei alle sammen!
    Jeg og min venn Kasper har llagd en liten film...
    Den har null handling, lagde den bare for morro.
    Brukte ikke så lang tid på redigering som dere kanskje ser..

YouTube- The Elverum-tragedy

Håper dere liker den!

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Standard

Det første som slo meg, og det slo meg hardt i trynet, var at du har skrevet "2 guys", og deretter "one war", "one disaster" osv. Det er mer korrekt og ser bedre ut å skrive tallene med bokstaver, og om ikke, så må du i hvert fall fortsette med tall hele tiden.

Dårlig animering på "one disaster"-teksten, det kunne du tatt deg tid til å rette opp i. Generelt for animeringene så er det vel greit om teksten faktisk forsvinner, i stedet for å bli kjempeliten.

I tillegg så var det ufattelig billige lydeffekter, jeg tror du kunne funnet noe bedre. Skal ikke kommentere eksplosjonene dine så mye, siden du allerede har påpekt det selv, men på 00:28 så ser vi et skudd som treffer i snøen, eller noe sånt, uten noen lydeffekt.

Det siste klippet, når de flyr opp, burde du ha startet litt tidligere. I filmen så ser man jo at de står stille og begynner å løpe mot kamera. Altså et kontinuitetsbrudd. På klippet som kommer før, løper de jo begge, men her står de plutselig stille.

Det er mye pirk man kan sette fingeren på her. Jeg vet ikke helt hva slags tilbakemelding du er ute etter, på en film uten noen ordentlig handling...?

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Elverum
    Svar
    67

Standard

Takk for kommentar, vi lager en ny en nå der skal vi bruke mye mer tid på sånne saker... Tusen takk!!

Mvh Tom

Lieutenant Junior Grade tAke sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Svar
    51

Standard

Overbevisende skuespillere er en god ting å ha. Må si meg enig med alekstef2 når det gjelder animering av teksten og lydeffektene. Du har laget en film uten mål og mening, vet ikke hvorfor men tipper det er for å øve deg. Uansett mesteparten av effektene du har lagt til er lite overbevisende og det ble veldig mye, du har også tima noen av dem feil når jeg ser f.eks et kulehull som sitter igjenn ihvertfall 2 sek etter bygningen ble borte. Hehe ^^

Cadet 4
    Medlem siden
    Sep 2009
    Svar
    11

Standard

Må si meg enig med de to andre, at det er litt vanskelig å gi en "god tilbakemelding" når filmen er uten mål og mening, annet enn å øve seg. Når det er sagt så:

Introen syntes jeg i og for seg var bra, det som kan forbedres er det som alekstef2. Det var mange effekter, og det er på en måte bra siden du øver deg, men ingen av de var spesielt imponerende. Skuespillet er nok det svakeste i filmen, men det er jeg helt sikker på at dere klarer bedre, om dere gidder å prøve. En annen ting dere kan vurdere å gjøre er å klippe raskere for å gi en bedre følelseav den panikken de gutta føler i den situasjonen de er i.

En ting jeg la merke til var at det hadde vært kult i den scenen der dere skled ned isbakken, om en av dere hadde hatt kameraet med seg og filmet det i 1. person-perspektiv.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Elverum
    Svar
    67

Standard

Hei, vi gutta lagde en ny vid i dag, hva synes dere???
    YouTube- The Elerum.tragedy 2

Mvh Tom

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Elverum
    Svar
    67

Standard

Ingen?????????????????

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Sandnes
    Svar
    142

Standard

For å få det til å bli action så må du ta bort "fade" mellom klippene. Det gjør at jeg tenker at dei har skiftet plass og tid, eller at det er en sen og rolig musikkvideo. Få bort den, det kan hjelpe!

Liker konseptet med at det komme skudd ut fra fingrene deres, hadde vert morsomt å lagd en helt seriøs actionfilm med hendene som pistol

Filmen er nok noe langtrukket, de går i det samme hele tiden. Kunne tenkt meg enda mer nærbilder, ikke bare halvtotal og total Eksprimenter med vinkler og nærbilder, da blir det enda mer gøy å se på.
    Canon 7D
    Sigma 30mm 1,4.
    Tidligere: Sulunuu

Lignende tråder

1. Redigering og klipping - Elverum - Tom Nielsen (gratis)
    Av tom3008 i forumet Salg av tjenester
    Svar: 5
    Siste tråder: 2nd November 2009, 21:55
  2. Elverum Xmas Gathering - Martial arts Tricking (tilbakemeldinger?)
    Av Starfoot i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 4
    Siste tråder: 12th January 2009, 00:23

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •