Jeg ble positivt overrasket. Etter erfaring ventet jeg meg en typisk hagefilm, etter det du skriver om filmen å dømme. At du egentlig ikke hadde lyst til å legge den ut, men at du gjorde det for moro skyld. Nå fungerte jo dette fint for deg, da filmen er så bra som den er. Hehe.
Kjempefint totalbilde i starten, med fine, nøytrale farger. Dessverre skjønte jeg ikke helt poenget med den første fade to black'en, og tittelen på svart bakgrunn - når resten av teksten ligger oppå bildet.
I det ene øyeblikket ser de opp, i neste klipp ser de ned på liker (etter "som en hauk"). Det blir småpirk, men filmen holder jevnt over så god kvalitet at det er vanskelig å finne større forbedringspotensiale.
En meget godt gjennomført film som aldri mistet oppmerksomheten min, til tross for lengden (alt over 4 minutter må være interessant for at jeg skal se hele). Den er mer tidig enn hysterisk morsom, og det kler filmen veldig godt. Herlig foto og artig konklusjon på mysteriet. Likte denne svært godt.
Bra jobbet!

LinkBack URL
About LinkBacks
Hadde egentlig bare tenkt å vise den til en av kompisene mine som spiller i filmen, men tenkte jeg kunne like godt legge den ut her og få litt tilbakemeldinger om hva som kan gjøres bedre osv.
Svar med sitat

Bokmerker