Opprinnelig postet av
Domino
Hei! Jeg synes det er flittig bruk av kameravinkler på vei ut. Det klippes med mye variasjon. Jeg liker ideen med å fremstille det å nyte sola ute istedet for å "visne foran pcen".
Det er et par ting jeg syntes kunne vært bedre;
Idet han kommer ut er det grått ved døra. Det hadde hatt mye sterkere effekt om han hadde sterkt lys i det han åpnet døra og lukket den bak seg. Det føles mørkt og trist når han egentlig allerede er ute. Hadde kanskje gjort seg å få et større fokus på at han stiger ut i solstrålene istedet for at han bare i neste klipp befinner seg ute?
Helt til slutt var den største skuffelsen forsøket på å fremstille gleden med fint vær. Den rullinga over gresset fremstår påtatt, eller som om han egentlig ikke har det så gøy. Virker bare for "planlagt". Det virker som gutten var mye mer interessert i spillingen og derfor var det litt mot sin hensikt. Dessuten kunne du også skapt en kontrast mellom at han spiller med venner i wow, og heller leker med de i sola? Fotball, eller noe annet, mye genuin latter. Da hadde filmen vært helt topp!
Håper ikke dette var for krass kritikk da jeg skriver dette med beste intensjon.
Bokmerker