Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Trondheim
    Svar
    54

Standard Første utkast-kortfilm

heisann!

Holder på å redigerer en kampanjefilm om ungdom å mat. Har deadline til Fredag, slik at jeg trenger gjerne litt konstruktiv kritikk.

Er skutt på Sony HDV, og redigere i FCP.

Finner filmen her:
    http://www.youtube.com/watch?v=k6wv4XAU8xc

Viser seg at ikke hele er uploaded, men dere ser poenget. Det kommer en Punch line, "Eat healthy Get Lucky". Det var synd, men gi respons på det dere ser.

Ha en fin kveld!

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    133

Standard Sv: Første utkast-kortfilm

Synes den var ganske god, men jeg vil anbefale å gå widescreen. Slutten var kanskje litt abrubt? ellers god formidling av emnet

Ensign
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    35

Du rekker kanskje ikke å endre så mye nå...? Jeg likte den, men jeg skjønte ikke før helt på slutten at hun jenta på en måte skulle velge mellom de tre gutta. At de "konkurerte" burde kanskje kommet tydleigere fram, f.eks. med flere blikk, spesielt fra "nerden" som vi kun ser én gang før hun kommer bort til ham.

Ellers veldig bra )

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Artig poeng, men eplet må komme mye tydeligere fram og etableres tidligere uten at det blir så tydelig at man skjønner at det handler om eplet. Nå er jo ikke slutten med her, så jeg vet ikke om du viser eplet i punchlinen, men det må det i alle fall.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Trondheim
    Svar
    54

Takk for god respons!

Vi går også widescreen, jeg bare ekspotert litt i hast, for å få respons. Men det blir
    nei, desverre. Har ikke fått lest dette før nå, og filmen er ferdig redigert. Har ikke tid imorgen.
    Skal uploade hele filmen i morgen. Så skjekk det ut. Vil gjerne ha respons på det ferdige produktet!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •